Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bijeenkomst in Antwerpen

Gestart door cd, mei 29, 2011, 04:51:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cd

Hallo! Ik denk eraan om een bijeenkomst te organiseren in Antwerpen. En wel op zaterdag 2 juli 2011 om 14u00 in Café Den Draak. Indien nodig kunnen we altijd uitwijken naar Het Roze Huis in hetzelfde gebouw. Ik werk daar en kan daar voor een zaal zorgen. Het Roze Huis is de grootste holebi- en transgenderkoepel in Vlaanderen.

Wanneer? zaterdag 2 juli om 14u00
Waar? Café Den Draak/Het Roze Huis, Draakplaats 1, 2018 Antwerpen. Dit is dicht bij het station van Antwerpen-Berchem.

Jovi_Hobbes

Wat een leuk initiatief cd!  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Goed initiatief  :klap: :cake:
Heb je nog bijzondere ideeen van wat je tijdens die bijeenkomst zou willen doen of bespreken ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Mooi initiatief. Het is te ver voor mij, dus ik kom niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

cd

Goh, het wordt sowieso een praatnamiddag. Elkaar leren kennen tussen pot en pint. Zien of er belangstelling is om dit op regelmatiger basis te doen. Peilen wat de behoeften zijn.

myra

ik probeer er bij te zijn, voor zover mijn uurrooster het me wilt toelaten...Maar normaal gezien is dat geen werkend weekend...

AceVentura

Is er nog iemand naar deze meeting toe geweest ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

daar was ik ook al benieuwd naar. Als het eerder aangekondigd was, waren er wellicht meer mensen geweest. dat is dan wat makkelijker in ons drukke schema te plannen, haha!

myra

Ik ben uiteindelijk niet kunnen gaan... had gehoopt op een vrij weekend, maar ja, niet gekregen...

pinky


myra

heb nu gehoord dat ze niet kunnen doorgaan is, omdat niemand kon komen :(

AceVentura

Dat is op zich wel heel jammer. Voor mij was het voornamelijk omdat je er helemaal niets meer over hoorde dat ik uiteindelijk niet gegaan ben. Hoewel het voor mij "maar" 1,5 uur rijden is wil ik dan toch wel enige zekerheid hebben.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Tsja, en een meeting in je eentje is natuurlijk ook een beetje dooie boel!  :D

myra

Het ligt ook wel aan de zomermaanden waarschijnlijk... iedereen heeft het druk met andere dingen, in mijn geval werken ;) (nee, niet getreurd, heb ik augustus twee weekjes verlof)... Er komt waarschijnlijk een nieuwe meeting in het Roze Huis in september...

Fricai