Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep tijdschrift Viva

Gestart door Adeline Viva, juni 07, 2011, 05:26:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adeline Viva

Goedemiddag AVEN-leden,

Voor een reportage in het tijdschrift VIVA zijn we op zoek naar vrouwen tussen de 22 en 40 jaar die maagd zijn, om welke reden dan ook. Ben je bewust maagd? Heb je hier niet bewust voor gekozen, maar is je leven nu eenmaal zo gelopen? Is er een medische reden dat je maagd bent? Schaam je je hiervoor of juist helemaal niet? We zoeken allerlei uiteenlopende verhalen. Wil jij meewerken aan deze reportage? Mail je leeftijd en verhaal in het kort naar adeline@viva.nl en ik neem contact met je op.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hartelijke groet,

Adeline

Ereinion

Welkom Adeline.  :cake:

Wat goed dat de Viva hier aandacht aan gaat besteden. Ik val niet binnen de doelgroep, maar als je wilt kan ik een nieuwsbrief rondsturen naar al onze leden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom Adeline  :cake:
Wat voor veel mensen belangrijk is om te weten is of het mogelijk is om anoniem mee te werken of niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Adeline Viva

Met de mogelijkheid van een nieuwsbrief zijn we erg blij. Kan ik eea mailen? De optie anoniem of niet laten we helemaal afhangen van de reacties. We willen graag horen wat de dames in dit geval willen.

Hartelijke groet,
Adeline

Dutchamoeba

Fijn te weten dat het anoniem mag.

Ereinion

Adeline,

Mail of PM mij maar een opzetje van de nieuwsbrief, dan stuur ik die door naar iedereen.

:wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Ik hoorde vandaag van Adeline dat er nog niemand heeft gereageerd op haar verzoek. Het zou toch jammer zijn als we deze kans op wat meer zichtbaarheid moeten laten schieten, dus ik hoop dat ze alsnog iemand vindt.

Hieronder een stukje uit de mail die ik vandaag kreeg:
CiteerIk mail nog even over mijn oproep via AVEN. Ik heb helaas nog van niemand een reactie gekregen. Weet jij misschien iemand die hier aan mee wil werken of vanuit een andere invalshoek mee wil werken? Zoals: Ik ben geen maagd meer, maar ik kan er niet van genieten/heb er een afkeer van/of welke reden dan ook.  Ik hoop dat je me kunt helpen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

ik heb nu gereageerd, dus we zullen het zien :)

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Roos1984

zoo ineens animo :) ik heb nl ook gereageerd!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Adeline Viva

Bedankt voor jullie reacties!!

Ciara

Het intervieuw is inmiddels gegeven, het stuk gepubliceerd in Viva nummer 15. Ik moet zeggen, ik ben best blij met hoe het er uit gekomen is :-)

Ik kan niks online vinden verder, maar ik kreeg gewoon netjes een kopie thuis gestuurd van het blad :-)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.