Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Man (46) zoekt vrouw voor asexuele relatie

Gestart door Ennio, juni 15, 2011, 11:31:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ennio

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb al een kort berichtje geplaatst bij 'Even voorstellen'.
Zelf ben ik een man van inmiddels 46 jaar, en ik zoek een vrouw voor een leuke aseksuele relatie.
Ik woon dichtbij Utrecht maar kom oorspronkelijk uit het zuiden. Ik ben 1.82 m. lang, vrij slank en zie er misschien nog wat jong uit voor mijn leeftijd.

Mijn karakter is vrij rustig, en niet dominant. Ik hou wel van humor en op zijn tijd een goed gesprek (of gewoon samen lekker de dag doornemen..). Ik heb eigenlijk wel een prettig leven. Naast werk, regelmatig contact met vrienden, of dagjes/avondjes weg (paar uur wandelen of fietsen, maar ook soms klassieke- of rock-concerten), maar ik houd ook best veel van rustige dingen: gewoon TV kijken of in de tuin een boek lezen. Toch zou ik mijn leven graag nog aanvullen met een leuke relatie! Aseksueel, maar uiteindelijk liefst wel met intimiteit (knuffelen en wat kussen) maar ook met eigen tijd voor ieder zelf. Ik heb zelf geen kinderwens. Een beetje sportiviteit en ook wat culturele- of muziek-interesse van jouw kant zou leuk zijn. Ik rook trouwens wel! Maar doorgaans niet veel en ik houd rekening met anderen.

Nou, als je interesse hebt of meer wilt weten dan hoor ik het graag! Liefst via een persoonlijk berichtje/mailtje.

Groetjes, Ennio

PS: op 25/7 geldt deze oproep nog steeds . 

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Fijne vakantie! Hopelijk zitten er na thuiskomst een paar mooie berichten in je mailbox!

Gerrie

Hoi Ennio,

Je bericht is van 2011, dus dan ben je nu ongeveer 55 jaar.
Ik ben 54 jaar.

Kim10



Gerrie

En er misschien ook alweer vanaf.

Je weet maar nooit.

Kim10

We hoeven ook niet alles te weten. Moest wel erg lachen om je opmerking.