Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Top maand

Gestart door Jovi_Hobbes, april 25, 2006, 08:28:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

April is wel een top maand (geweest)!
Als je bij statistieken kijkt kun je zien dat we deze maand heel veel nieuwe leden hebben gekregen, er heeeeel erg veel berichtjes zijn gepost en dat we een nieuw record hebben gevestigd voor het aantal mensen die tegelijk online waren!
:klap: voor ons forum
Lust er nog iemand taart?  :cake:  :cake:   :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra


Knoddepropje

Ik lust altijd wel taart ;D

Ereinion

 :klap: voor onszelf, en alle nieuwe leden!
Taart? Lekker!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Eigenlijk dubbel  :klap: omdat we ook al die nieuwe berichtjes hebben gelezen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Hieperdepiep! :klap:
Er is ook wel ineens veel aandacht voor aseksualiteit, of lijkt dat maar nu het mij veel bezig houdt? (net zoals steeds dezelfde auto zien rijden nadat je die net zelf gekocht hebt...)

Ik verwonder me over jullie enthousiasme...zoveel tijd wat in dit forum gestoken wordt!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik denk een beetje van allebei  ;) Via dit forum proberen we ook meer bekendheid te creĆ«ren en dat lukt volgens mij steeds beter.

We zijn trouwens niet enthousiast hoor, we zijn gewoon verslaafd  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Niet alleen aan het forum. We zijn ook verslaafd aan cake.  ;) Het is ook zo gezellig hier.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik moet ook elke dag wel even kijken, dus ik raak ook al een beetje verslaafd. Nemen we nog een stukje  :cake:? Zal mijn best doen om wat vaker ook iets te melden...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

En ik zal eens een mooi plaatje (hoe noemen jullie dat?? raar woord) zoeken, had al een leuk South Parc meisje gemaakt, maar wizzkid als ik ben lukt het me natuurlijk niet om dat hier te plaatsen...
Zo dat is alweer een berichtje! ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Je hebt nu een hele mooie avatar!  :klap:
En vaker posten is natuurlijk altijd een goed voornemen!
Jummie, nog een stukje cake!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Wat een vrolijke avatar Sismo!
Mmm, taart...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dankje, maar waarom heet het een avatar?? Nog nooit gehoord van dat woord! ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik ook niet maar sommige vragen kun je beter niet stellen  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Jeetje nu wordt ik pas echt nieuwsgierig!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-