Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Blind date

Gestart door johan, november 10, 2005, 03:01:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

We hebben een onzin-forum, waar veel op gelachen wordt. Zelf zit ik heel van te lachen achter de computer. Ook gooit er wel vaak iemand een grappige opmerking in een serieus onderwerp. Het moet hier inderdaad geen te serieuse en zielige bedoening worden.

Ook hebben we een forum voor partners en familie van aseksuelen; Bekeken van de andere kant. Hier vind je ook verhalen van seksuele partners van sommige van onze leden en hoe zij er mee omgaan.

De sterren staan volgens mij voor de rol die je op het forum vervult en het ligt ook aan hoeveel berichten je al hebt gepost.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: caprice op mei 17, 2006, 01:26:31 PM
je kàn dus zonder sex maar heb je er ook een hekel aan?  Hoe oud ben je dan?
en hoe reageren de meisjes daarop?
Hekel is mss wat sterk, liever niet, maar ik kan me er wel een beetje overzetten (beetje afhankelijk van hoe gewend ik aan de andere persoon ben). Ik ben 22 ;D.

Meestal reageren ze afgewezen, wat meestal ergens ook correct is. Want het komt meestal tot uiting in een poging mij in bed te krijgen, wat nog kan lukken, maar dan ga ik gwn lekker slapen :D. Meestal besluiten ze dan dat ik geen interesse heb (of eventueel krijgen ze twijfels over men geaardheid ;D). Ik heb er eigenlijk nog geen gigantische drama's mee meegemaakt, gelukkig genoeg ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

caprice

Dacht dat jullie, mannen, dan ook niks erectie kregen en ben blijkbaar verkeerd of niet? ???
en zoenen dan ook geen probleem?

ChibiFirli

Erecties kan ik nog wel krijgen (best wel lastig soms :P). En zoenen, mja, meestal liever niet, maar ik overleef het wel :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Zonnekind

Welkom Caprice, ook van mij een stukje :cake:

Ben je zelf aseksueel? Ik dacht ergens in een berichtje gelezen te hebben dat het wel zo was maar door de vele vragen die je stelt ben ik beginnen twijfelen :-\ Het maakt niet uit natuurlijk want iedereen is hier welkom maar het zou anders misschien verwarringen kunnen opleveren :D

Ps: ik ben van tegen Mechelen, ook vrij ver dus
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.