Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Flair oproep: Wil jij praten over seksualiteit?

Gestart door Flair, juli 27, 2011, 12:41:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flair

Beste AVEN-leden

Onlangs stond er een artikel in de krant, waarin stond dat 1 op 100 mensen aseksueel is. Dat is heel wat en daar is de rest van de bevolking zich niet altijd van bewust. In een overgeseksualiseerde maatschappij is dat ook niet altijd makkelijk om toe te geven. Flair is een taboedoorbrekend blad, en aseksualiteit is ook een taboe die we graag willen doorbreken. Daarom zijn wij op zoek naar jonge aseksuele vrouwen die hun verhaal willen brengen. Ben jij of ken jij iemand die geïnteresseerd is in een kort (telefonisch) interview? Mail dan als de bliksem naar sabrina.bouzoumita@flair.be, want de deadline ligt op het einde van deze week!

Groetjes
Sabrina

MarkA

Ik denk niet dat ik je kan helpen want ik ben niet bepaald een jonge vrouw ;D Maar het is goed dat meer mensen zich bewust worden van het feit dat aseksualteit bestaat dus veel succes met het vinden van geïnteresseerden. :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ereinion

Super dit!

Het is misschien wel handig om te weten waar de grens ligt en je geen jonge vrouw meer bent. Ook is het voor veel van onze leden belangrijk om te weten of het anoniem kan of niet.

Als je me deze info nog even geeft, dan zal ik een nieuwsbrief naar alle leden sturen. Dan is de kans groter dat je een reactie krijgt.

Oh, ik vergeet de welkomst-  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Goed initiatief ! Ik val helaas wel buiten de doelgroep :)

Toch heb ik een klein vraagje:
Citeer
Onlangs stond er een artikel in de krant, waarin stond dat 1 op 100 mensen aseksueel is.
Ook wij merken dat er de laatste tijd meer aandacht is, maar welke krant is dat geweest ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Flair

De doelgroep is vrouwen tussen de 16 en 35 jaar. En het interview is anoniem en telefonisch!
Hopelijk haalt dit wat onzekerheid en vragen weg :-)

Dat artikel kwam uit de krant Het Laatste Nieuws vorige week (de juiste datum weet ik niet meer exact)

Groetjes
Sabrina