Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

emotionele banden

Gestart door myra, oktober 25, 2005, 11:58:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Wat? Ons op de hoogte houden of wat beginnen (eventueel) met je klasgenote?

phate

het laatste. dus wat beginnen met me klasgenote

Knoddepropje

Dat HOEFT niet persé een probleem te zijn denk ik. Lijkt me wel heel handig om haar meteen te vertellen hoe het zit. heeft ze daar een probleem mee kan ze zelf kiezen wat ze er verder mee wil.... Dan weet jij ook meteen waar je aan toe bent....

phate

ze weet het al en zelf weet ze niet goed wat ze ermee moet

Knoddepropje

Das dus even afwachten....
Maar ze denkt er wel over na dus?

phate

helaas kan ik haar gedachten niet lezen maar ik denk wel dat ze erover nadenkt.
en heb haar ook nog niet gevraagd trouwens

Knoddepropje

Ahaa, je hebt haar dat al verteld, maar nog niet dat je op haar valt. Dat kan ook. Is ze geheel afwijzend weet je ook dat je dat niet hoeft te vertellen.... Toch?

phate

maar ze weet dat ik haar leuk vind en ook dat ik asexueel ben. maar ze weet zelf niet goed wat ze moet doen.

Tempesta

Ik denk dat je niets anders kunt doen dan afwachten. Je hebt de bal naar haar toegespeeld, nu kijken of ze wat teruggooit....

phate

verstandige mensen met verstandige antwoorden. hartelijk bedankt

Knoddepropje


phate

en toen had ik ruzie met haar over iets stompzinnigs als een iets te lomp antwoord (wat ga je je daar PIEP over voelen zeg)

Knoddepropje

Hè wat lullig.... Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van word. En nou, al bijgelegd of nog niet?
Leef met je mee hoor!

Ereinion

 :( Hopelijk maken jullie het snel weer goed.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

vrouwen, je kunt nog beter vissen houwen. Nu doet ze vandaag weer alsof er niks gebeurt is. naja bedankt voor jullie steun