Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hieprdepiep hoera voor de koningin!

Gestart door Sismo, april 29, 2006, 12:30:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Hmmm...ik voel nattigheid...wie houd hier nu wie de hand boven het hoofd?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Wat een nare verjaardag ! Meerdere doden, veel gewonden, en waarschijnlijk een poging om een aanslag te plegen op de koninklijke familie tijdens hun rijtour.. Wat afschuwelijk !  :'( :'( :'(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Bah ja....net voor ik mijn voorgaande berichtje plaatste, zie ik nu.... akelig hoor! Had kippevel!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik was ook vrolijk naar de koniginnemarkt bij ons hier in het dorp. Vrolijke gezichten, lekker zonnig, alles oranje.......
kom ik thuis, zie ik de tv aanstaan, en schrik je je toch rot!!!!!!!!!!!
Wat een bizar iets............. :(

Demon

mja hier heb ik dus een probleem mee.
die aanslag en alles eromheen is heel erg. maar als op een maandagochtendmarkt iemand op mensen in zou zijn gereden zonder koninging dan was er ''niks'' aan de hand geweest, in ieder geval niet zo int nieuws en mensne zouden het niet zo erg hebben gevonden..
ik heb dan ook bij dit nieuwsbericht totaal geen gevoelens, niet slecht en niet goed, niet verdrietig etc ???
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

jojo83

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind de gebeurtenis echt heel erg, maar ik vind het ook hypocriet dat er nu zo veel media-aandacht is, omdat de koninklijke familie erbij betrokken is.

Sismo

Ik vind dat wel logisch...wanneer zijn ziij nou betrokken bij zoiets ergs?(ze zijn nu eenmaal de koninklijke familie of je oranje-gezind bent of niet). En heel Nederland was zo ongeveer getuige (live of via tv).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Tsja, nu weet een volgende wel hoe die de aandacht krijg! En daar krijg ik dan weer gemengde gevoelens van!

petra1963

Ik was echt geschokt.. zoiets doe je toch niet ? ( Maar helaas, die man wel..)  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)