Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hieprdepiep hoera voor de koningin!

Gestart door Sismo, april 29, 2006, 12:30:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Dat zal een aparte ervaring geweest zijn...




Sismo

Dat was het wel ja. Ik kon de volgende dag niet naar mijn werk omdat er geen tuktuks reden. Er was een straatverbod. Gelukkig mocht ik als blanke (ik denk dat ze dachten dat ik geen raddraaier was) wel met de fiets de weg op. Was ook wel eens fijn, lekker rustig!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik heb een half jaar vrijwilligerwerk gedaan in een tehuis voor meerv. gehandicapte kids. Leuke tijd gehad! Lieve kids en leuk om eens in een andere cultuur te werken (ook af en toe frustrerend...).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Het lijkt me een bijzondere ervaring. Volgens mij kun je op zoiets (of wat Tempesta doet) de rest van je leven met trots terugkijken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Wat doet Tempesta eigenlijk? Tempesta, wat doe jij eigenlijk?? ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Ik studeer een half jaar in de Verenigde Staten, en het is al bijna over  :'(. Over een maandje ben ik weer thuis.
Wat studeer ik? Check out mijn avatar  :wave:.

Ereinion

Zo snel al weer?
De tijd vliegt!
Veel gehad aan je tijd in de USA, Tempesta?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Zeker veel aan gehad, ik heb nu een half jaar op mezelf gewoond en heb leren koken enzo, hahaha. Maar ook leren compromissen te sluiten met je huisgenoten, omdat je nu eenmaal niet in je eentje woont. Al met al ben ik een beetje meer volwassen geworden.

En ik sluit zeker niet uit dat ik ooit nog eens de hort op ga!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW


Ereinion

Prima, als je maar van ons koningshuis af blijft!  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Al weer een jaar voorbij! :o
Leuke dag allemaal!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Koningin! Gefeliciteerd met je moeder! Enneh een hele fijne dag iedereen!  :D

petra1963

Hiep..Hiep.. Horanje !  :D

En ook een fijne dag voor iedereen. IK heb vanmiddag met een boek  anderhalf uur buiten gezeten, uit de wind, in de zon. Heerlijk !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)