Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hieprdepiep hoera voor de koningin!

Gestart door Sismo, april 29, 2006, 12:30:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Gewoon een pendel boven de atlas houden en je hebt Ienepien zo gevonden!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


petra1963

Net zolang totdat ik krulspelden en klompen op de atlaskaart zie verschijnen !  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Ja hoor ! Dat boerenbedrijf waar jij woont zal echt geen pootjes hebben gekregen !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jan

Joh, volgens mij is dat ouder dan de weg naar Kralingen... Die stond al in de stenen atlas van Julius Ceasar  :rollol:

Ienepien

 :rollol: :rollol: :rollol:

Pas maar op, dat dit niet weer afgesplitst gaat worden.
Ik word een beetje bang voor Ereinion met haar boze oog. ::)

Jan

Het ging toch nog steeds over heiphiep hoera voor Ienepien, de koningin van de Nijmeegse strandjuttersclub..  :schater:
Dus niks loos hoor  :P

Ienepien


Ereinion

In dit soort onderwerpen mag het! En koninginnedag is toch al weer lang voorbij.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En Bea heeft er niets van gemerkt !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nou...misschien is ze ook wel lid.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MaankindJ

°°°every little thing is gonna be alright°°°

Sismo

 :schater: Misschien wacht ze op een oranje  :cake: ?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-