Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jong

Gestart door Jovi_Hobbes, april 30, 2006, 07:12:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Volgens mij gaan ze in ieder geval wel altijd iets leuks met de geïnterviewden doen. Of ze ook altijd echt iets doen in zo'n vorm als die wc weet ik niet. Ik vond het een goeie uitzending en er werd inderdaad helemaal niet ingegaan op het geloof, dus ik denk niet dat dat een belangrijke voorwaarde is. Wat de doelgroep betreft hebben we eerder geleerd dat je onder de 25 moet zijn om jezelf jong te mogen noemen...
Ik ben 27 en oud  :78:  :rollol:
Maar ja, ik weet niet of ze voor het programma aan leeftijdsgrenzen doen. En eigenlijk is het voor aseksualiteit juist interessanter als er oudere jongeren over praten want als je 16 bent en nog maagd dan vind iedereen dat alleen maar goed. Als je 25 bent en nog maagd dan vinden mensen je opeens een freak...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 10, 2006, 09:16:13 PM
oudere jongeren

Als je 25 bent en nog maagd dan vinden mensen je opeens een freak...

"oudere jongeren"....da's tactisch gezegd!  ;)

35 en maagd.....wat moeten ze daar niet van denken??  :rollol:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

Daar heb je eenpunt, ik weet niet hoe serieus ik genomen ga worden als ik met mijn 16 jaar ( dan misschien 17) ga zeggen dat ik nooit opgewonden ben geweest, waarschijnlijk noemen ze het dan late puberteit ofzo...... desalniettemin wil ik het best proberen
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Dan neem je Sismo mee, is het gemiddelde erg mooi!  ;)

Ik vind ze bij Jong altijd erg serieus over hun onderwerpen, en als het dan zo gebracht wordt nemen heel veel mensen het serieus.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Ereinion op mei 11, 2006, 08:39:53 PM
Dan neem je Sismo mee,

....voor het goede doel wil ik best, maar vind het wel doodeng...weet niet of ik verbaal zo goed ben in dit soort dingen... ;D Moet ik nog ff over nadenken hoor!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Als je niet wilt, moet je het niet doen, Sismo.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Het is niet zozeer een kwestie van niet willen...meer van durven! Daarom ben ik aan het twijfelen, af en toe ben ik wel in voor een uitdaging.  ;D 
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: littlefanny op mei 11, 2006, 08:37:43 PM
Daar heb je eenpunt, ik weet niet hoe serieus ik genomen ga worden als ik met mijn 16 jaar ( dan misschien 17) ga zeggen dat ik nooit opgewonden ben geweest, waarschijnlijk noemen ze het dan late puberteit ofzo...... desalniettemin wil ik het best proberen

Ik denk dat Ereinion wel gelijk heeft dat het programma de onderwerpen altijd serieus neemt, en ik denk dat leeftijd toch niet zo heel veel zegt. Bij een jonger iemand is de reactie van een onwetende eerder: je hebt de ware gewoon nog niet gevonden. Maar ja dat soort reacties blijf je houden. Je bent oud genoeg om je eigen gevoelens te kennen en hebt dus het recht om serieus genomen te worden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

owkee, was er iemand die echt meegaat? Of heeft iemand nog tijd nodig moed te verzamelen? Mocht de tijd rijp zijn... laat het hier weten, dan neem ik contact op!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

Ik geloof dat ik mijn beurt nog even oversla...sorry! :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

no problem, kmoet zeggen dat ik ook niet sta te springen hoor, ik vind het wel leuk, maar dan meot ik mama inlichten enzo... dat wordt fight, maar heb het ervoor over. Ik hoor het wel
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

ChibiFirli

Citaat van: littlefanny op mei 15, 2006, 08:11:25 PM
owkee, was er iemand die echt meegaat? Of heeft iemand nog tijd nodig moed te verzamelen? Mocht de tijd rijp zijn... laat het hier weten, dan neem ik contact op!
Als je liever niet alleen gaat, in de maand juli kan ik nog wel. Ervoor of erna... kan moeilijk worden (examens in juni, werk in augustus).

En anders ga je maar wanneer het jou het beste uikomt natuurlijk ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry