Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-sexy t-shirt

Gestart door Sismo, mei 01, 2006, 11:08:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik heb 'ns in de shop van het Engelstalige forum gekeken. Zou iemand van jullie een t-shirt aandoen/durven? Ik dacht eerst:" wow", maar later toch ook wel "oeps"...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Knoddepropje


myra

mmm nee, ik niet. Ik ben graag nogal onopvallend. Onzichtbaar zijn zou iets voor mij zijn  :D

Sismo

Er waren ook shirts met alleen het AVEN-teken, dan val je alleen op door kenners! Dat zou ik wel aan willen doen.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

organised chaos

Nee, dat zou ik echt niet durven, zelfs niet zo'n shirt met alleen het AVEN-teken. Dan zou ik constant zo iets hebben van: 'wat nou als iemand dat herkent?' Nee, ik val liever niet zo op.

Ereinion

Ik ook wel. Ik heb een shirt waar ik altijd nog een keer; Cookies are better than sex op wil zetten.
Er hoeft niet op te staan; ik ben aseksueel, of zo, dat vind ik een beetje humorloos. Asexy zou ik wel gaaf vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ja ik vind asexy eigenlijk een heel mooi woord

Sismo

Alleen een klein risico dat de eerste A over het hoofd gezien wordt...?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ligt eraan hoe je het erop zet;

Asexy

;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :rollol:
Dat verdient een  :cake:-je!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

mmm, je maakt m'n hele dag goed!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Iemand die die A nog mist is gewoon bewust oostindisch-blind denk ik ;D

Tempesta

Ik zou zo'n T-shirt wel aandoen, als het zoiets grappigs is als Ereinion noemt. Het AVENteken is misschien ook wel geinig, mss in combinatie met een grappige oneliner? De rest zou me te ver gaan  ;).

Edit: zolang het maar niet in de kleur van het grote AVEN is, pastelroze/paars staat mij niet zo goed  :schater:.

Jovi_Hobbes

T-shirts met grappige teksten vind ik altijd erg leuk, maar zodra het een serieuze tekst wordt zoals ik ben aseksueel dan vind ik het minder. Dat is een beetje vragen uitlokken ben ik bang en dat is niet mijn bedoeling.
Ik verkeer in kringen waar seks eigenlijk een non-issue is en dat is wel fijn zo  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

ja!!! ikke aantrekken, hoe meer aandacht hoe beter toch (niet voor mij, voor het onderwerp :D)
maareh.. klein probleem, ik voel me niet echt Asexy, voel me best sexy eigenlijk, ik heb wel lol als anderen vinden datik er sexy uitzie ofzo, ik bedoel, anderen opwinden is voor mij geen probleem, ze moeten het alleen niet bij mij proberen ;D
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!