Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-sexy t-shirt

Gestart door Sismo, mei 01, 2006, 11:08:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

The term "queer" is no longer considered derogatory. The "queer" folks have reclaimed the term, and in many cases, wear it with pride.

Sam


Ienepien


Ereinion

Kijk hier maar lang genoeg naar dan weet je vanzelf mijn borstomvang.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Ienepien op februari 26, 2008, 11:19:34 PM
Huh?

Nou waarschijnlijk zit de opdruk precies over je borsten en volgens mij is het een som die je niet op kunt lossen, dus blijven mensen lekker lang naar je borsten staren.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :schater: Super grappig en eigenlijk tegelijk ook zo vreselijk!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Doe het 53x is geen nul of misschien wel, m3 is misschien wel of geen nul, dus de uitkomst kom je niet uit.

Neej, snap het niet! Te lang geen wiskunde gehad denk ik om het verband met de werkelijke grap te leggen. Ik heb uitleg nodig!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Sismo

'K snap er ook niks van ,maar nu valt me ineens wel de titel onder je avatar op!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

De oplossing van Ereinion is denk ik wel goed.
Maar gewaagd om zoiets aan te trekken, dan moet je wel een mooie borstenpartij hebben om dat aan te willen doen. :D

Ereinion

Er is geloof ik ook een shirt waarop met hele kleine letters staat: Als je dit kunt lezen, ben je veel te dicht bij.
Die vind  ik dan wel weer leuk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

 :schater:
Dat staat ook wel eens achter op auto's.