Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-sexy t-shirt

Gestart door Sismo, mei 01, 2006, 11:08:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sam

het is een shirt van de asexuality shop, dus ik vermoed dat het doel niet is aandacht naar je borsten te trekken.
Maar ja, wat heb je aan een grap op je shirt and niemand hem snapt?

Ik heb wel een shirt met I love ME er op. (I hartje ME in plaats van het bekende I harte NY) trekt ook altijd wel leuke blikken  ;D

Ereinion

 :D

Hmm, ne dat lijkt me dan ook niet. Ik zou het echt niet weten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

#62
Ik weet het : Sex + me = onbestaande  (ik geloof dat dat tekentje het symbool voor 'niks' of voor iets onbestaands is in de wiskunde, maar ben niet echt wiskundig aangelegd). Je moet de cijfers gewoon als letters bekijken

5 = S
3= E
X =X

enz...

pinky

Ja, dat is het! Jeeuhj!. Ja dat tekentje is inderdaad als het niet op te lossen is! Dat is waar ook! Aaah, nou snapt nog niemand het die het ziet, maar wij in elk geval wel! Haha!

TomAAAt

Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.

pinky

Haha, kijk een goed T-shirt voor jou! Trouwens, leuk dat je er weer bent!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

 :D :D :D   Toch wel een erg leuk shirt.

Ienepien

Ja, en als mensen dan vragend naar je kijken, kan je het tenminste uitleggen. ;D

petra1963

Oh, nou snap ik het...

Verder: a;s dank dat ik een exemplaar van LInda naar Berlijn heb gestuurd, krijg ik een Duits AVEn t- shirt terug. Leuk toch ?  :klap:

Het is lila met een asexualiteitsteken er op !  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Als ik het t shirt heb, zal ik een vriendin die een digitale camera heeft vragen of zij een foto van mij in dat t shirt wil maken. En via haar computer naar mij opsturen. Dan krijgen jullie de foto ook te zien, oke ?  8)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.