Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seks zonder condoom verminderd kans op depressie

Gestart door FlowerPower, oktober 22, 2011, 11:00:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

FlamesofFire

Terwijl ik dit lees moet ik weer denken aan mijn ex walgelijk.
Hij zei dat elke keer. Daar werd ik alleen maar chagrijnig van.
Ik wist toen nog niet dat ik asexueel was  :-[ en kon niet uitleggen waarom ik die opmerking zo irritant vond.
Dit is een goede zin om te gebruiken: "ik zou juist wel depressief worden als ik seks zou hebben zonder condoom!"
Het is zo de meeste mensen zijn geïnteresseerd in seks  :-X.


Himawari

Het is niet verantwoord om seks te hebben zonder condoom. Dit soort oneliners gebruiken, dat is pas deprimerend.

Lama

Och gossie, ik heb met zo´n vrouw een huis gedeeld. Pfff... Ik bleef maar herhalen dat ik maagd was, wat ze uiteraard (en terecht) niet geloofde. Het resultaat van mijn soms geïrriteerde reacties was trouwens dat ze het nog harder ging proberen. Ik kreeg na een tijdje zelfs haar sm kelder foto´s te zien. Toen stond ik zelf bijna over te geven.
Oké, wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is, hoe geïrriteerder je doet, hoe harder ze je waarschijnlijk proberen uit te lokken. Heb je weleens geprobeerd om lekker depressief erover te doen? Zoals seks zonder condoom maakt je gelukkiger? Och, dan gebruik ik er liever twee, altijd al depressief willen zijn.

Hoe vaak per week doe jij het? Och ik ben te miserabel om er uberhaupt maar aan te denken! Een vent kan maar beter zijn poten thuis houden, voordat hij ook onder de anti depressiva zit.

Etc. etc. Kijk, na een tijdje worden ze gewoon depressief van je antwoorden. En als ze over zo´n antwoord doorzagen zeg je gewoon dat zelfs dat gesprek je libido nog verder omlaag gooit dus dat je maar beter weer aan je werk kan gaan zodat je libido misschien nog enigszins gered kan worden van de afgrond. Want op de één of andere manier vergaat de zin in seks je nog sneller door het erover te hebben. zucht... hele diepe zucht.

Die tactiek helpt wel... dan lokken ze alleen maar negativiteit uit die niet meer grappig is. Muhahaha. Maar goed, dat is misschien mijn gekke gedachte!

Ik had namelijk een vriend die op alle pogingen om gekke dingen te ondernemen een depressief antwoord gaf dus al snel probeerde ik het echt niet meer. Als hij vooral geïrriteerd was (zoals een andere vriend soms over mijn rare ideeën) dan is het juist een uitdaging om hem alsnog over te halen mee te komen. Klinkt t logischer?