Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Club van 100.nl

Gestart door Sismo, mei 01, 2006, 02:44:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Heb een stukje op de clubvan100-site gezet met een verwijzing naar hier.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

 :klap: Kan je de link mss eens kopieren?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Toch niet helemaal >:(...als je  home intoetst, kun je kiezen voor een categorie bij " aanbod", kies daar familie en relaties. Mijn stukje staat (nog) helemaal onderaan.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Goed stukje. Kunnen mensen ook via die site reageren?

Sismo

Citaat van: myra op mei 01, 2006, 07:09:00 PM
Goed stukje. Kunnen mensen ook via die site reageren?

Ja, tot nu toe 1 reactie: Zoiets als ''t werd tijd" , verder nog niet. Volgens mij kan iedereen de reacties lezen als je op mijn naam klikt (ook Sismo). Weet het niet zeker, ken die site nog niet zo goed.

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, ik kan het ook lezen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Stiekem vastgekregen link ;D

http://sites.omroep.nl/clubvan100/user.do?id=5036

om u te dienen ;) (komt uit de broncode van de pagina trouwens)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Ik sta mijn status van Wizzkid met graagte aan je af...Hoe heb je dat voor elkaar gekregen...Thanks! :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?