Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

dubbele praatmeeting maart 2012

Gestart door myra, november 13, 2011, 02:15:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

In maart  doen we een praatmeeting voor leden van dit forum, het begint een kleine traditie te worden...

In overleg kwamen we op het idee om mss twee gelijktijdige meetings te laten doorgaan... Eén in Vlaanderen en één noordelijk in Nederland, zodat iedereen die wil kan komen zonder een onmogelijke reistijd...

Ereinion

En dan natuurlijk wel onderling contact houden via internet of skype.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Happy

Wat een leuk idee!

Ik stel me voor dat we een lijstje met gespreksonderwerpen hebben en die dan onderwerp voor onderwerp bespreken. Als afsluiting van ieder onderwerp geven we een samenvatting of samenvattende conclusies aan de andere groep via Skype o.i.d. en kijken we wat die groep ervan heeft gemaakt. Over en weer kan er dan gediscussieerd worden.
Na afloop van de praatmeeting maken we een verslag op internet waarin de samenvattingen en conclusies overall besproken worden.

Ziet het al helemaal zitten  ;D.

AceVentura

Een lijstje met vragen/onderwerpen hadden we vorige keer ook, en dat is mij eigenlijk wel goed bevallen. Het lijkt me goed om dat nu weer te doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Is zo'n meeting misschien ook een gelegenheid om eens met z'n allen te brainstormen over wat we kunnen doen om mee bekendheid te geven aan aseksualiteit?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

zeker interessant als gespreksonderwerp

Dutchamoeba


Roos1984

dit keer zal ik er bij zijn!!!

goed idee, hoe bekendheid geven. Dus met zn allen naar ' je zal het maar zijn' ??? :-\
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Dutchamoeba

Dat is geeneens een slecht idee, maar ik vrees dat er niet veel vrijwilligers voor zijn op deze site...

Ereinion

Ik heb al eens een screening gedaan, maar ze konden het programma niet vol krijgen met soortgelijke verhalen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ezeltje

Hopelijk is er wat volk zodat er kan gediscussieerd worden want daar heb je wel een aantal mensen voor nodig.

Dutchamoeba

Vorig jaar is dat goed gelukt. Je hebt niet eens heel erg veel mensen nodig om de tijd op een zinvolle manier vol te praten.

Fricai

Ik vond het destijds verbazingwekkend weinig awkward. :P

Dutchamoeba

Ik ook. Iedereen was heel open en iedereen heeft natuurlijk wel een link met het onderwerp. Dat schept meteen een band waardoor je je al snel op je gemak voelt, al heb je sommige mensen nog nooit eerder ontmoet.

Jovi_Hobbes

Is er trouwens iemand die het ziet zitten om een locatie voor de "noordelijke" praat meet te zoeken? De zuidelijke vindt dus plaats in Antwerpen, dus de noordelijke zou ergens in de noordelijke helft van Nederland kunnen plaatsvinden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?