Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

dubbele praatmeeting maart 2012

Gestart door myra, november 13, 2011, 02:15:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Respi

Als ik ga, en daar ben ik bijna wel helemaal zeker van, geef ik de voorkeur aan de noordelijke meeting.

Dutchamoeba

Hoe noordelijk is noordelijk? In de buurt van Zwolle?

Ciara

of nog verder en een leeuwarden ofzo :p

Jovi_Hobbes

Geen idee wat precies handig is, maar bij de meeste meetings zijn we meer in het zuiden uitgekomen. Dat betekende dat een aantal mensen elke keer behoorlijk ver moesten reizen, dus misschien is het dit keer mogelijk om het ergens te organiseren waar het minder ver reizen is voor mensen uit de noordelijkere provincies. Zwolle klinkt op zich best goed. Leeuwarden is weer iets extremer, maar ik ga hier niet te veel mijn mening over geven omdat de meeste plaatsen bij mij vandaan toch wel binnen 2,5 - 3 uur te bereiken zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Weet niet waar iedereen vandaan moet komen... Maar als mensen uit Noord-H en Gro/Fri/Dre er allemaal snel moeten kunnen zijn ga je toch uitkomen op utrecht of amersfoort ofzo..

Ereinion

Doe dan maar ergens tussen (in de buurt van) Amersfoort en Zwolle. Heerlijk een keer wat dichterbij!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Dat klinkt goed; Utrecht, Zwolle, Amersfoort of omgeving, het is allemaal goed te bereiken.

myra

mss kunnen jullie een poll maken om de plaats te bepalen?  (ik ga me niet moeien, want ga naar de Zuiderse meeting  ;D )

Dutchamoeba

Dat lijkt me inderdaad geen slecht idee. Niet alleen qua plaats, maar ook qua datum.

Jovi_Hobbes

Voor de datum hebben we al een poll: http://asexuality.org/du/index.php?topic=3175.0

Met de plaats wil ik me ook niet te veel bemoeien, want ik denk dat voor mij beide bijeenkomsten te bereiken zijn. Ik weet dus niet zeker of ik naar de Nederlandse bijeenkomst ga, het lijkt me namelijk ook leuk om van de gelegenheid gebruik te maken om eens wat meer Belgische leden te ontmoeten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Is er al iemand die hier ideeën voor heeft?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Eventjes nog vermelden dat iedereen initiatief mag nemen om een meet te organiseren... Het is niet alleen een voorrecht dat de moderatoren hebben... ;D Dus als iemand zich geroepen voelt om een poll te maken met de mogelijke 'noordelijke' steden, doe gerust!

Dutchamoeba

Ik realiseer me ineens dat ik helaas in maart niet kan komen, omdat ik dan in Amerika zit...

Bob

Als het in de provincie Utrecht plaats zal vinden kun je op me rekenen. Lijkt me gezellig.

Dutchamoeba