Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

praatmeeting 3 maart 2012 in Antwerpen

Gestart door myra, november 13, 2011, 02:19:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Deze meeting zal doorgaan op 3 maart 2012 in Het Roze Huis in Antwerpen, start om 14 u. Er is een zaal gereserveerd. Met de liefhebbers kunnen we daarna nog iets gaan eten eventueel...

Belangrijk te vermelden voor de mensen die met de trein komen, is dat je moet afstappen in Antwerpen-Berchem en dus niet in Antwerpen-Centraal.

Ziehier een routebeschrijving vanaf het station van Berchem (met dank aan cd). Als je dus komt met de trein stap je af in Berchem. Je verlaat het perron, daalt de trappen af en gaat naar links. Je passeert dan een aantal winkels, waaronder Panos.

Je bent nu buiten op het plein en loopt rechtdoor. Je passeert de verschillende bushaltes en je blijft rechtdoor lopen en neemt de Cogels Osylei (op de hoek heb je een café en daarnaast een apotheker) en je blijft rechtdoor lopen en je loopt de straat helemaal ten einde.

Nu ben je op een plein en midden in het plein zie je boven je de treinen rijden. Je loopt onder de bruggen van de Draakplaats door en je ziet voor je Het Roze Huis herkenbaar aan de grote regenboogvlag op de eerste verdieping. Onderaan zie je een café, café Den Draak daar ga je binnen.

Voor de treinreizigers : we kunnen ook in het station afspreken en deze route samen afleggen.


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ezeltje

Ik ben er onlangs geweest en is inderdaad kort bij Berchem station. Er komen allerlei groepen bijeen, niet alleen holibi's, ook transgenders en biseksuselen.  Ikzelf ben van Antwerpen en wil wel een taverne vastleggen en zo meer maar moet dan wel weten wie er komt.

myra


myra

Voor de mensen die naar Berchem station willen samenkomen, afspraak rond half 2 aan de Panos in de stationshal?

bman

Gaat er na de meeting nog iemand mee een hapje eten in Antwepen?

1. Bman
2.
3.
4.

AceVentura

Weet iemand hoe het zit met de parkeergelegenheid rondom het Roze Huis ? Is die er überhaupt en is dat vrij parkeren of moet je betalen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Ik wil zeker iets mee gaan eten...

Over parkeergelegenheid in Antwerpen weet ik helaas weinig. Ik denk dat je wel aan Berchem station moet kunnen parkeren, maar weet niet of dat gratis is... Iemand van de antwerpenaren die meer weet?

ezeltje

Je kan in de buurt parkeren. Ze schrijven er wel, dus zeker betalen. In de Cogels Osylei of in de kleine straatjes in de buurt. Aan het station zijn er gratis parkeerplaatsen, op de brug voor bij het betalend gedeelte, dat is dan nog eventjes te voet. Met de trein kan ook, 5m wandelen of met de tram of bus. Er komt nogal veel van openbaar vervoer.

ezeltje

Ondertussen moet je er betalen. Wat je wel nog kan doen is de plantin en moretuslei oversteken en op dat stuk van de singel is het zeker gratis, mogelijk ervoor ook nog. Hoe dichter naar het station, hoe minder kans natuurlijk.

AceVentura

Bedankt voor de info zover. Als ik kom vermoed ik dat wel wel even bezig zijn (en 'savonds samen wat gaan eten lijkt me ook leuk) dus gratis parkeren zou wel prettig zijn. Een stukje lopen vind ik geen probleem, maar houd er rekening mee dat erg onbekend ben in de stad (al helpt navigatie wel een beetje natuurlijk :) ).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Inua

Hallo,

Ben nieuw op dit forum, net geregistreerd.  Wat houdt deze praatmeeting precies in?  Is het de eerste keer dat dit doorgaat?  Het misschien wel interesse maar zou graag wat meer info hebben...

AceVentura

Welkom op het forum Inua.

De praatmeetings zijn een beetje ontstaan doordat we activiteiten deden en er behoefte was om meer met elkaar te praten over alles wat ook maar gerelateerd is aan aseksualiteit. Als ik het me goed herinner is dit de tweede of derde keer, wel is het de eerste keer dat het in Belgie is.
Er is ook nog een topic waar de onderwerpen besproken worden: http://asexuality.org/du/index.php?topic=3244.0

Overigens zouden we het ook leuk vinden als je je hier even voorstelt: http://asexuality.org/du/index.php?board=7.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Inua

Heb me net gaan voorstellen :-)
De eerste keer in België dus, dan heb ik geluk hoewel Antwerpen nu ook niet achter de deur ligt maar toch al een stuk dichter dan Nederland. 
Het lijkt me zeker leuk om andere mensen te ontmoeten en de onderwerpen via die ander link spreken me zeker aan, zal eens kijken of ik een oppas kan regelen voor mijn 2 zoons, indien ja kom ik af! 

myra

Citaat van: myra op februari 07, 2012, 10:53:50 PM
Voor de mensen die naar Berchem station willen samenkomen, afspraak rond half 2 aan de Panos in de stationshal?

ik zal om half 2 in de stationshal zijn...wie nog?