Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

praatmeeting 3 maart 2012 in Antwerpen

Gestart door myra, november 13, 2011, 02:19:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


AceVentura

Citaat van: Evelyn Quinto™ op februari 23, 2012, 09:25:53 AM
serieus? well fuck me :P
Ik vermoed dat dit het forum is waar dat het minst waarschijnlijk is  ;D

Helaas weet ik inmiddels zeker dat ik komend weekeind niet in Antwerpen kan zijn :(
Voor wie wel kan: Veel plezier, en hopelijk is het ook nog leerzaam ook :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Citaat van: AceVentura op februari 27, 2012, 07:45:04 PM
Citaat van: Evelyn Quinto™ op februari 23, 2012, 09:25:53 AM
serieus? well fuck me :P
Ik vermoed dat dit het forum is waar dat het minst waarschijnlijk is  ;D

Helaas weet ik inmiddels zeker dat ik komend weekeind niet in Antwerpen kan zijn :(
Voor wie wel kan: Veel plezier, en hopelijk is het ook nog leerzaam ook :)

jammer, Ace, volgende meeting hopelijk weer!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba



petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Dank je wel, allemaal...ik ga bijna vertrekken... Zal zeker laten weten hoe het verliep :)

Dutchamoeba


myra

Net weer thuis van de praatmeeting....We waren met 6 personen aanwezig... De ontmoeting ging door in het Roze Huis... Het eerste uur hebben we gepraat met een medewerkster die ons vragen stelde over aseksualiteit als geaardheid. Het was een erg interessant gesprek, over aseksualiteit in al zijn facetten... Er zal eens gepolst worden bij Cavaria, de overkoepelende vlaamse holebi-federatie, of het mogelijk is om ook een aseksuele vereniging op te richten...Taken van deze vereniging zouden dan vooral bestaan uit sensibilisering ('wat is aseksualiteit?') en opvang van/activiteiten voor aseksuelen... Het wordt verder nog bekeken of zo'n vereniging  mogelijk is...wordt vervolgd...   ;)

Daarna hebben we onderling nog een paar uurtjes gepraat in Café Den Draak, en tot slot zijn we nog iets gaan eten in een gezellig restaurantje. Het was een erg geslaagde meeting!

Lizzie7

Vat dit vooral niet op als kritiek, want ik ben zelf vooralsnog veel te laf om ook daadwerkelijk naar zo'n meeting te gaan, maar is 6 zo een gemiddeld aantal? Dat lijkt echt heel weinig... Persoonlijk maakt dat het voor mij nog angstaanjagender om ook echt te gaan, want dan kun je je totaal niet meer verbergen in de groep.

myra

ja dat is een vrij normaal aantal voor een Vlaamse meeting.  Ik vind het net een gemakkelijk aantal, zo is het net te doen om een gesprek te voeren.

Fricai

Algemeen redelijk normaal aantal voor zoiets... Maar is ook wel eens meer, bijv. in dierentuin Rotterdam in 2010 was met 15 personen denk ik?

Maar gewoon een keer doen, we zijn stiekem best aardig allemaal. :P

Dutchamoeba

Lizzie 7, een stuk of 6 mensen is normaal voor een praatmeeting. Zoals Fricai al aangaf, zijn er wel eens meer mensen op de activiteitenmeetings, zoals bij het bezoek aan de dierentuin in Rotterdam in 2010, waar we inderdaad met z'n 15en waren. Een stuk of 6 mensen is een mooi aantal voor het voeren van diepgaande gesprekken; met te veel mensen zal dat niet lukken. Bovendien is iedereen aseksueel, dus hoef je je ook niet ongemakkelijk te voelen. Ik voelde me al binnen 3 seconden helemaal op mijn gemak en vond het zeer de moeite waard om erbij geweest te zijn!

AceVentura

Goed om te horen dat de praatmeet geslaagd is  :klap:

Verder is het natuurlijk erg goed nieuws dat je mogelijk aansluiting kan vinden met de bestaande holebi oragnisatie  :cheerleader: Hopelijk komt daar nog wat moois uit.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler