Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

antwerpse praatmeeting : welke dag?

Gestart door myra, november 13, 2011, 02:22:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik weet dat het vroeg is, maar dit kan mss ook voordelen hebben om een datum te prikken. ;) We zien wel

myra

mss kunnen we deze poll afsluiten op 31 januari 2012...dan kunnen we nog op tijd de zaal in het Roze Huis vastleggen als dat nodig zou zijn... Dus geinteresseerden, stem aub :)

Ereinion

Is dit nou de datum voor de dubbele praatmeeting? Want dan kunnen we misschien beter even de titel veranderen en misschien zelfs een nieuwsbrief versturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Nee normaal alleen voor de Antwerpse, ik weet niet of het mogelijk gaat zijn om beide meetingen op dezelfde dag te laten doorgaan...zou wel leuk zijn om internetcontact te hebben als de twee meetings parallel lopen, dus zeker mooi meegenomen als het op dezelfde dag kan. Ik wil wel graag zeker een zaal in het Roze Huis kunnen reserveren, daarmee dat ik de datum zo snel mogelijk wil kennen.


myra

Nog mensen die graag willen komen...Geef je voorkeursdatum dan aan!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

oei, nu zitten we met gelijke scores. Gaat nog moeilijk worden  :o

Jovi_Hobbes

Laten we nog even afwachten of er meer stemmers komen, want tot nu toe zijn er maar 5  :(  Als zoals gebruikelijk de helft daarvan alsnog afvalt dan houden we niet veel mensen over.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Ik weet nog niet zeker of ik naar deze praatmeet zou komen, maar als ik kom zou ik eigenlijk alle genoemde dagen kunnen  :schater: Ik kan dus wel stemmen maar dat veranderd de verhoudingen tussen de verschillende keuzes niet :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Happy

Ik ben benieuwd hoeveel mensen geïnteresseerd zijn in deze meeting. Mede omdat het duidelijk maakt of er voldoende draagvlak is voor twee meetingen waarvan ik natuurlijk hoop dat dit draagvlak er is :cheerleader:.

Klaartje

Ik vind het fantastisch dat jullie ook voor ons, Belgjes, zorgen.   
Ik heb ook gereageerd op de pol, al ben ik nog steeds niet zeker of ik die stap durf zetten!!

Jovi_Hobbes

Ik heb maar even een poll gemaakt om op een rijtje te krijgen hoeveel mensen er zouden willen komen: http://asexuality.org/du/index.php?topic=3225.0
Niet iedereen die wil komen zal misschien een voorkeur voor een datum aangeven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ik heb al gehoord dat op 24 maart er een zaaltje in het Roze Huis zou vrij zijn...is allezins gemakkelijk...Indien een andere datum meer stemmen zou halen, zouden we dit natuurlijk kunnen herbekijken...

myra

Citaat van: Klaartje op januari 08, 2012, 06:24:42 PM
Ik vind het fantastisch dat jullie ook voor ons, Belgjes, zorgen.  
Ik heb ook gereageerd op de pol, al ben ik nog steeds niet zeker of ik die stap durf zetten!!

graag gedaan...er zijn momenteel toch ook wel een aantal Vlamingen op het forum... En niet bang zijn, wij zijn verrassend gewone mensen :)