Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zielsverwanten

Gestart door wieweet, juli 13, 2009, 05:40:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

#15
Op http://www.zielsliefde.nl heb ik een artikel gevonden waarin iedereen gemakkelijk in 4 pagina's wordt bijgepraat wat zielsliefde / tweelingzielen nou presies is en wat het inhoudt.
Te lezen op 2 links;

http://www.zielsliefde.nl/image/AMartikel02.pdf

http://www.zielsliefde.nl/image/AMartikel03.pdf

Le Roi de la vie

#16
Ik heb die sites en die artikelen doorgelezen en vreemd genoeg komt alles overeen op het detail na dat ik niet voel en denk zoals die persoon op dat moment, is het dan nog steeds zieliefde.'
En wat zou er gebeuren als je je zieliefde ontmoet maar je wilt er niks mee te maken hebben, en dus ontloop en negeer je diegene en je probeert gewoon verder door het leven te gaan.
Trouwens een zielsliefde zou in principe op je af moeten gaan dus wat als je zielsliefde jouwzelf probeert te negeren?

Ik heb trouwens zelf al heel wat rare en onverklaarbare dingen meegemaakt dus ik zal ook niet zo gauw zeggen dat spirituele dingen onzin zijn.

Dus of ik heb echt mijn zielsliefde ontmoet of God zit weer voor de zoveelste keer spelletjes met mij te spelen.

pinky

Hmm... ik heb het maar niet gelezen. Ik denk dat ik het dan ook wil. Ik heb alleen zo weinig te willen. Je kan er moeilijk naar opzoek gaan toch?

Ienepien

Citaat van: Le Roi de la vie op juli 15, 2009, 09:34:42 PM
Ik heb die sites en die artikelen doorgelezen en vreemd genoeg komt alles overeen op het detail na dat ik niet voel en denk zoals die persoon op dat moment, is het dan nog steeds zieliefde.'

Het kan zijn, dat jullie er dan nog niet 'klaar' voor zijn. Maar ik denk, dat je elkaar dan wel weer tegen zal komen, als het zover is.

Le Roi de la vie

Dat denk ik ook en ik ben vergeten te melden dat iedere keer als ik diep in haar ogen kijk het lijkt alsof de tijd stilstaat, en als ik me van die blik losmaak dan voel ik me ineens heel diep verliefd en het kost me 1 week om dat gevoel weer onder controle te houden.

Ienepien

Dát is dus de spiegel, waarin je jezelf ziet. De liefde voor jezelf bloeit op, en is een hele mooie ervaring.
Om van een ander te kunnen houden, moet je eerst van jezelf kunnen houden.

Ik heb het ook beleefd, en ben er nog steeds ondersteboven van, af en toe.
Maar dat ik er een ander mens door ben geworden is wel zeker. :handschudden:

pinky

Gaaf zeg... lijkt me een erg mooie ervaring!

Ienepien

Och, het kwartje viel bij mij pas vorige week, toen..........(wie was het ook al weer?)...... er hier over begon.
Ik heb er heel veel verdriet over gehad (hele emmers vol gejankt) en anti-zelfmoodpillen voor geslikt.
Nú snap ik pas, dat het een zielsliefde is, en dat ik er "niks mee hoef verder" . :handschudden:

Le Roi de la vie

#23
Oh god kan ik niet een jaar even een normaal leven lijden, ok dus waar begin ik dan mee met het houden van mijzelf.

En trouwens hoe moet ik in godsnaam weer contact met diegene verkrijgen, ze negeert mij alle mailtjes die ik haar stuur beantwoordt ze niet en ik zal haar niet meer zien omdat, zij verder gaat met die school en ik klaar ben en ook nog eens plannen heb om te emigreren, en volgens mij is ze ook nog eens bang voor mij.
God wat een gigantische puinhoop is het weer.
Betekent dat dat ik haar pas weer in mijn volgende leven zal ontmoeten?

Weet je wat ik ga gewoon alle contact met haar mijden en mijn eigen zelf mijn eigen liefde die ontdek ik wel alleen over een paar jaar.

Le Roi de la vie

Maar wacht eens even wat als zij dit nou de hele tijd wist, en gewoon uit arrogantie en verwendheid mij express ging negeren.
Want volgens mij wist ze het de hele tijd ze had een paar keer aanmerkingen dat ze precies wist hoe ik in mekaar zat?

Ienepien

Citaat van: Le Roi de la vie op juli 16, 2009, 12:48:45 PM
Maar wacht eens even wat als zij dit nou de hele tijd wist, en gewoon uit arrogantie en verwendheid mij express ging negeren.
Want volgens mij wist ze het de hele tijd ze had een paar keer aanmerkingen dat ze precies wist hoe ik in mekaar zat?

Het kan natuurlijk bést zo zijn, dat ze het juist níet wist.
Dat ze ook in verwarring is gebracht, en dat ze dat een naar gevoel vond, en dáárom jou niet meer wil zien/spreken.
Als zij echt jouw tweelingziel is, dan kom je haar weer tegen. :)

Le Roi de la vie

Ok en wat kan ik doen om in die tussentijd niet meer met vol verlangen aan haar te denken.

pinky

Roy, ik merk dat je het idee hebt dat anderen erg makkelijk tegen jou zijn. Klopt dat? Weetje, mensen zijn niet op de wereld om anderen pijn te doen. Ze zijn er om hun eigen pijn te verzachten en daardoor doen ze anderen pijn. Als ze jou negeert, dan doet ze dat niet omdat jij jij bent, maar omdat je haar herinnert aan iets wat pijn heeft gedaan. En dus negeert ze jou in de hoop dat die pijn dan niet terugkomt of erger wordt. Ze heeft alleen niet door dat ze juist met jou dan de kans heeft de pijn volledig weg te nemen in plaats van te verzachten.

Maar de mens is ook eigenwijs. Dit kun je aan haar vertellen, maar ze zal je niet geloven. Ze ziet het vanzelf wel... als ZIJ er klaar voor is. Dus het ligt niet aan jou, het probleem ligt bij haar. Dat betekent ook dat je haar de tijd moet gunnen om het op haar eigen manier en in haar eigen tijd op te lossen. Dan komt het vaak beter en mooier goed, dan wanneer je je er in gaat mengen. Daar moet ze dan ook zelf om vragen!

Verder weet ik niet wat je kan doen om je verlangens te stoppen. Ik denk dat het beste is dat je een soort afscheid van haar neemt. Voor jezelf. Dat je weet dat ze er is, maar dat het niets gaat worden tussen jullie. Dan krijg je er op een gegeven moment vrede mee en sta jij weer open voor een relatie met iemand anders. En mocht ze dan ooit terugkomen, dan is het alleen maar een verassing voor jou en kun je op dat moment beslissen wat je daar mee wilt gaan doen.

Dat is het beste advies dat ik je geven kan. Sterkte!  :knuffel:

Le Roi de la vie

Ok en hoelang duurt zo een zielsliefde relatie gemiddeld

Ienepien

Hoelang een relatie duurt, weet ik niet, alleen dat je de rest van je leven van zo'n iemand (zielsveel, vandaar die uitdrukking) houdt.
Of het een relatie wordt, hangt van jullie beiden af. :-\