Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

a-intiem?

Gestart door myra, november 17, 2011, 10:38:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amber002

Myra, ik kan me echt in alles vinden wat je hebt gezegd, tongzoenen vind ik helemaal niets en een kus op de mond is ok, maar met gesloten lippen. Een hand vasthouden of een korte knuffel is voor mij ook meer dan genoeg :)

Na een paar keer een poging te hebben gedaan heb ik tongzoenen voorgoed afgezworen, niks voor mij!

purplerain

Van mij hoeft het ook niet hoor. Liever helemaal geen gefriemel of aanraken. Ik ben zo blij dat ik mezelf hierin geaccepteerd heb en dus niet meer aan het verplichte aanraken/sex hoef mee te doen.

Dutchamoeba

That's the spirit! :klap:

Lizzie7

Ik hou wel van knuffelen, en lang knuffelen. Zoenen vind ik enkel leuk als het droog blijft, dus mondje toe! En ook geen zoenen in mijn hals alsjeblief, eiks!

rianne

Tongzoenen vind ik ook echt niet lekker. Knuffelen vind ik wel prettig, en het geven en ontvangen van massages ook. Maar zodra ik word aangeraakt op intieme plekken, dan verstijf ik. Dan is er blijkbaar een heel groot verschil. Soms denk ik weleens dat het tussen m'n oren moet zitten dat er voor mij zo'n groot verschil tussen is.

Mannetje

Citaat van: myra op november 17, 2011, 10:38:29 AMVroeger definieerde ik me als een romantische aseksueel, maar ik denk dat ik me nu wel a-romantisch kan noemen... Kan ook niet meer verliefd worden, en streef eigenlijk vooral diepgaande vriendschappen na.
Nou ben ik niet zo vaak hier meer te vinden, en lees ook niet alles mee, maar volgens mij is er toch wel wat veranderd in jouw situatie, zover ik het één en ander heb gelezen. Dus toch ontwikkelingen, of heb ik dit mis?

myra

Dat klopt, inmiddels heb ik 'mijn ware' gevonden. Dus romantiek lukt nu wel....Toen ik dit schreef in november had ik idd het gevoel dat ik niet meer verliefd kon worden, maar tegen alle verwachtingen in, is dit helemaal anders uitgedraaid. We zijn nu twee maanden samen, onze band voelt zeer sterk aan, en we hopen samen oud te kunnen worden.  :knuffel:

Mannetje

Goed nieuws! gefeliciteerd.