Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Reportage schoolopdracht

Gestart door CMD Student, december 03, 2011, 09:40:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CMD Student

Goedemorgen,

Mijn naam is Ellis, ik ben 20 jaar en ik studeer Communication & Media Design. Ik ben bezig met een reportage voor een schoolopdracht. Deze reportage zal gaan over de verschillende soorten aantrekkingskracht tussen personen. Binnen deze reportage zou ik ook graag aandacht willen besteden aan a-seksualiteit. De doelgroep van de reportage zullen jongeren zijn en dit onderwerp is nog vrij onbekend voor hen.

Mijn vraag is of er iemand zou willen meewerken aan de reportage, waarbij ik diegene kan interviewen. Ik ben op zoek naar een vrouw tussen de 15 en 35 jaar. De reportage is voor een 'programma', dus er zal een camera bij aanwezig zijn (echter wel een schoolopdracht, dus hij wordt alleen in de klas laten zien). Dit zou eventueel wel anoniem kunnen, hierbij wordt je dan onherkenbaar in beeld gebracht.

Mocht je mij willen helpen, dan hoor ik het graag!

Hartelijke groeten, Ellis

MarkA

Ik ben geen vrouw dus ik val een beetje af maar succes met je reportage en goed dat je ook aan "ons" denkt :D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

WElkom Ellis.
Ik ben wel een vrouw, maar ook zwaar cameraschuw. Erg goed dat je dit onderwerp ter sprake wilt brengen. Ik hoop dat er hier iemand is die dapperder is dan ik die je graag wil helpen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Het mag anoniem, Jovi.  ;)

Waarom zoek je eigenlijk een vrouw?

:cake: omdat je dit onderwerp ook gaat behandelen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes