Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Reportage schoolopdracht

Gestart door CMD Student, december 03, 2011, 09:40:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CMD Student

Goedemorgen,

Mijn naam is Ellis, ik ben 20 jaar en ik studeer Communication & Media Design. Ik ben bezig met een reportage voor een schoolopdracht. Deze reportage zal gaan over de verschillende soorten aantrekkingskracht tussen personen. Binnen deze reportage zou ik ook graag aandacht willen besteden aan a-seksualiteit. De doelgroep van de reportage zullen jongeren zijn en dit onderwerp is nog vrij onbekend voor hen.

Mijn vraag is of er iemand zou willen meewerken aan de reportage, waarbij ik diegene kan interviewen. Ik ben op zoek naar een vrouw tussen de 15 en 35 jaar. De reportage is voor een 'programma', dus er zal een camera bij aanwezig zijn (echter wel een schoolopdracht, dus hij wordt alleen in de klas laten zien). Dit zou eventueel wel anoniem kunnen, hierbij wordt je dan onherkenbaar in beeld gebracht.

Mocht je mij willen helpen, dan hoor ik het graag!

Hartelijke groeten, Ellis

MarkA

Ik ben geen vrouw dus ik val een beetje af maar succes met je reportage en goed dat je ook aan "ons" denkt :D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

WElkom Ellis.
Ik ben wel een vrouw, maar ook zwaar cameraschuw. Erg goed dat je dit onderwerp ter sprake wilt brengen. Ik hoop dat er hier iemand is die dapperder is dan ik die je graag wil helpen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Het mag anoniem, Jovi.  ;)

Waarom zoek je eigenlijk een vrouw?

:cake: omdat je dit onderwerp ook gaat behandelen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op december 04, 2011, 10:17:23 AM
Het mag anoniem, Jovi.  ;)

Maar die camera is niet anoniem  :D
Ik ga even een nieuwsbrief versturen, misschien levert dat meer reacties op.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

CMD Student

Mijn reportage bestaat uit verschillende interviews en in eerste instantie zouden de andere geïnterviewde mannen zijn. Voor de diversiteit was ik dus op zoek naar een vrouw. Op dit moment zijn er dingen veranderd waardoor ik nu evenveel mannen als vrouwen heb voor de andere interviews, waardoor een man ook geen probleem is!

Het belangrijkste vind ik dat dit onderwerp onder de aandacht wordt gebracht en de leeftijdsgrens is omdat het een reportage is voor jongeren en het hierop wel moet aansluiten. Maar mochten er mannen geïnteresseerd zijn, hoor ik dat ook graag!

Dutchamoeba

Wanneer en waar zouden de interviews moeten worden gehouden?

NEWxRELIGION

Hallo ,

Ik ben 17 en vrouw en daar bovenop ook nog eens aseksueel .
Zou het wel leuk vinden maar zit natuurlijk met enkele vragen ..
Wanneer , welke regio en wat houden de vragen in ?
Vind het zeer leuk dat je het onder de mensen wil brengen !
Daarvoor  :cake: :cake: :cake:

Groetjes Rani
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

Dutchamoeba

Ik doe ook mee. Leuk, dan ben ik niet de enige!

Dutchamoeba

Gisteren was het interview. Ik heb er een goed gevoel over; de juiste vragen werden gesteld.

FlowerPower

Krijg je hier een verslag van?

Dutchamoeba

Ja. Ik krijg het filmpje ook van tevoren te zien, zodat ik het kan zeggen wanneer er dingen in staan die mij niet bevallen.

Jovi_Hobbes

Klinkt goed!
En natuurlijk  :visibility: voor het zichtbaar maken van aseksualiteit  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Het filmpje wordt uitsluitend gebruikt voor een schoolopdracht; het wordt in de klas getoond. Ik denk dus niet dat het ooit ergens online komt te staan.

CMD Student

Zoals Dutchamoeba al aangeeft komt het filmpje niet online te staan. Dit omdat het een reportage is, waarin verschillende mensen hebben aangegeven dat ze niet op internet willen verschijnen.

Hierbij wil ik aan toevoegen dat voor mij de reportage onder doet aan het onderwerp. Het is een korte reportage voor een schoolopdracht, waarin aseksualiteit in aangekaart wordt en uitgelegd. Echter, ben ik na het interview zoveel meer te weten gekomen en ook geraakt door het onderwerp en vooral het onbegrip wat van de buitenwereld afkomt, waardoor ik van plan ben om met dit onderwerp nog iets anders te gaan doen. Wat weet ik nog niet precies en ik weet ook niet op welk termijn, maar zoals ik al zei, dit onderwerp verdient meer aandacht dan de paar minuten die ik het in mijn reportage kan geven.