Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lantossssss

Gestart door littlefanny, mei 09, 2006, 08:40:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op september 16, 2006, 09:37:10 PM
Dan heb je dus ook geen verjaardagstaart gehad. Maar nu snap ik het even niet. Ik kan wel jouw leeftijd in je profiel zien.  ???

Mmm, misschien heb ik alleen mijn geboortejaar ingevuld  ???
Ik ga er eens naar kijken en het eens aanpassen, krijg ik ten minste ook verjaardagstaart  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Sterker nog...ik begin hem te vrezen....wat weet jij allemaal???  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Chibi is ongevaarlijk  ;D

Ik ben nu ook officieel jarig  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Zoek...zoek...ja! gevonden!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Jullie kunnen lekker samen feesten!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Bijna wel ja! Samen  :cake: eten! (oo, jee...gaat het weer die kant op, doe maar iets anders!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Samen balonnen opblazen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Jaaaa! Of bellen blazen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Confetti strooien! (maar dan liever niet bij mij thuis  ;) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Aaah toe...lijkt me leuk!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

Proficiat !! :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: ik zal ook maar wat cake geven zeker? anders ben ik zo onbeleefd  ;D
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ereinion

Volgens mij hoeven we niet bang te zijn dat wij te laat waren, want Ann komt nog na ons  :D Maar, ja, zij heeft natuurlijk een goed excuus.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Te laat? Een tikkeltje te vroeg nog... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-