Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ook getest op mensen

Gestart door FlowerPower, januari 18, 2012, 10:22:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlowerPower

Hallo iedereen,

De Belgen onder ons kennen misschien het programma op één: Ook getest op mensen. Dit is een programma waarin ze elke week enkele wetenschappelijke tests doen i.v.m gezondheid.
Volgende week gaat het onder andere over ons seksleven! Er werd gevraagd een enquête in te vullen via internet (anoniem) waarvan de resultaten volgende week bekend gemaakt worden.
Ik heb deze enquête net gedaan en misschien kunnen jullie dat ook doen! Je moet enkel je geslacht en leeftijd invullen en aanduiden hoeveel 'zin' je de afgelopen week gehad hebt.
Hier is de link: http://www.een.be/programmas/ook-getest-op-mensen/seks-enquete

Wie de resultaten wil bekijken kan volgende week woensdag kijken naar één (of België 1 voor de Nederlanders onder ons) tussen 21.15u en 22.05u. Wie weet word er gesproken over aseksualiteit???

Groetjes
FlowerPower  :cake:

ezeltje

Heb het ingevuld en er staat de mogelijkheid om aseksualiteit ;) in te vullen bij.

MarkA

Citaat van: ezeltje op januari 19, 2012, 12:34:07 AM
Heb het ingevuld en er staat de mogelijkheid om aseksualiteit ;) in te vullen bij.

Ja maar als ik invulde dat ik geen partner heb kreeg ik alsnog de partner vragen :s

Is het trouwens in Vlaanderen echt nodig om 'goesting' erbij te zetten als verduidelijking van 'zin'? :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

 ;D  ik zal er eens op letten of we dat hier echt zo vaak doen.
Ik denk dat ik het zelf niet vaak doe, want ik vind het een irritant woord  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba



FlowerPower

Vond het eerlijk gezegd ook wel heel teleurstellend!

Dutchamoeba

Maar wel in de lijn der verwachtingen...