Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

aanwezigheden antwerpse praatmeeting 2012

Gestart door myra, januari 26, 2012, 11:28:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

even een lijstje opstellen van wie er komt...

1. Myra  
2. cd
3. Evelyn_Quinto
4. Willem
5. Ezeltje
6. Bman
7. Klaartje
8. Tanik

myra


myra



myra


Klaartje

Ik heb ook ja gestemd, maar als ik die onderwerpen bekijk twijfel ik toch wel een beetje...
Het zou voor mij al een eerste grote stap zijn van gewoon te komen, laat staan dat ik over dat soort dingen al een uitgesproken mening heb.

ezeltje

Citaat van: Klaartje op januari 30, 2012, 07:39:14 PM
Ik heb ook ja gestemd, maar als ik die onderwerpen bekijk twijfel ik toch wel een beetje...
Het zou voor mij al een eerste grote stap zijn van gewoon te komen, laat staan dat ik over dat soort dingen al een uitgesproken mening heb.

Gewoon er al zijn is al veel, je hoeft niet echt mee te discusieren als je het niet ziet zitten of het wat te snel of whatever is. Je kan anderen leren kennen en iets drinken of eten samen en voor de rest zie je wat je wel of niet aankan. Je bent zeer zeker welkom! :grouphug:

bman

Citaat van: Klaartje op januari 30, 2012, 07:39:14 PM
Ik heb ook ja gestemd, maar als ik die onderwerpen bekijk twijfel ik toch wel een beetje...
Het zou voor mij al een eerste grote stap zijn van gewoon te komen, laat staan dat ik over dat soort dingen al een uitgesproken mening heb.

Ik ben ook nog nooit op z'n meeting geweest, eens moet de eerste keer zijn :)

Klaartje



myra


Jovi_Hobbes

Dat wordt al een mooie lijst. Ik kan helaas nog niet zeggen of ik er wel of niet bij kan zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

tanik

Ik zou ook graag willen komen. Heb niet echt zin om te discussiëren of zo maar wil jullie gewoon leren kennen en hopelijk een fijne namiddag hebben met jullie.

tanik

Jovi_Hobbes

Dat kan ook hoor. Het is niet zo dat er alleen diep filosofische discussies worden gehouden. Het heet eigenlijk een praatmeeting om het te onderscheiden van een activiteitenbijeenkomst waarbij er nooit echt gelegenheid is om een rustig met elkaar te praten. En zeker niet over onderwerpen als aseksualiteit, omdat je dat toch niet zo makkelijk doet in een openbare omgeving.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: tanik op februari 04, 2012, 06:37:05 PM
Ik zou ook graag willen komen. Heb niet echt zin om te discussiëren of zo maar wil jullie gewoon leren kennen en hopelijk een fijne namiddag hebben met jullie.

tanik

Voor mij hoeft het ook geen discussie-meeting te zijn...Gewoon mensen leren kennen die ook aseksueel zijn is voor mij ook al voldoende. ;)