Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

oproep voor Psychologies Magazine: MIJN VERHAAL

Gestart door Psychologies Magazine, februari 06, 2012, 04:31:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psychologies Magazine

Geachte leden,

in Psychologies Magazine zoeken we elke maand mensen (steeds anoniem) die hun verhaal kwijt willen, in de rubriek met toepasselijke naam 'mijn verhaal'. Dat gaat van moeders en hun worsteling met het syndroom van tourette (december 2011) over geweld in het gezin (november 2011) tot transgenderproblematiek (maart 2012). Voor het april- of meinummer ben ik op zoek naar een man of vrouw die onze lezers kan uitleggen wat aseksualiteit voor hem of haar betekent. De weg naar de 'diagnose' aseksualiteit en op welke manier het een leven bepaalt. We voorzien steeds voldoende tijd zodat je het stuk nog eens kan nalezen en eventueel kan laten aanpassen.
Wil je eerst nog wat meer informatie of zie je een gesprek zitten, dan hoor ik dat graag (barbara.seynaeve@ventures.be of 0472 37 07 83)

Dankjewel!

Barbara

MarkA

Hey,

Dankjewel dat je aandacht wil schenken aan aseksualiteit. Neem een stukje :cake:! :D

Een paar vraagjes: is dit gesprek telefonisch of face-to-face? Is het echt een interview of heeft het een meer open karakter? En is het ok als Nederlanders ook reageren? :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba

Op die vragen zou ik ook graag het antwoord willen weten!

Psychologies Magazine

Beetje late reactie, waarvoor mijn excuses!
Om op jullie vragen te antwoorden:

'Mijn verhaal' wordt geschreven in de ik-vorm, in een doorlopende tekst. Het is echt 'mijn verhaal', jij beslist wat je vertelt en waarover je het liever niet wil hebben.Ik heb geprobeerd om een voorbeeld te uploaden, maar de bestanden zijn te zwaar voor dit forum. Als je mij een mailtje stuurt op barbara.seynaeve@ventures.be krijg je even later 'mijn verhaal' van november in de bus.
Praten gaat voor mij gemakkelijker face-to-face, omdat er dan ruimte is om dingen te herhalen en verder uit te diepen waar nodig. Ik woon zelf in Gent, maar het is geen probleem om elders af te spreken. Nederland kan dus wel, maar Amsterdam of het Ijselmeer bijvoorbeeld is een brug te ver :)

Nog meer vragen of zie je het zitten om mee te werken,
dan hoor ik het graag!



Fricai

Klinkt nice. :) Ook ik kom uit Nederland maar wil het wel doen als je niemand in de buurt vindt.

Dutchamoeba

Wanneer is de deadline voor het inleveren van je verhaal?

Psychologies Magazine

Eind volgende week of begin van de week daarna zou ik toch graag het interview achter de rug hebben. Ik blijf hopen dat er ook een Vlaming reageert, omdat het de herkenbaarheid van 'mijn verhaal' nog verhoogt...Enig idee hoe ik nog mensen zou kunnen bereiken?

Dankjewel!

Jovi_Hobbes

Ik ga een nieuwsbrief versturen naar alle leden, hopelijk komen daar nog wat meer reacties op.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Ik had hier graag aan meegewerkt, maar de timing is voor mij compleet verkeerd. Toch hoop ik van harte dat er wel iemand is op deze site die zijn/haar medewerking wil verlenen.

MarkA

Ja ik had vorige week nog een mailtje gestuurd dat ik op zich wel wilde meewerken. Gent is natuurlijk ook voor mij te ver maar ergens in het midden zou kunnen. Of natuurlijk via Skype oid ("we have the technology"). Hoewel dit weekend nu ook voor mij wel erg kortdag wordt. En verder ben ik geen Vlaming maar dankzij Samson en Gert kan ik toch nog redelijk een accent op zetten :D

Allee ik moes kloppen è want de bel doet het nie... ;)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

Nu moeten de Vlamingen natuurlijk even aangeven hoe goed MarkA's Vlaams is  :D
:klap: omdat je in principe zou willen meewerken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Psychologies Magazine

Waarde Heren & Dames,

woensdag deadline voor een aantal stukken, vandaar de radiostilte. Zakken jullie, of één van jullie, af naar het Antwerpen Roze Huis volgend weekend? Voor of na de meeting afspreken in de buurt zou ook mij heel handig uitkomen :)

Groetjes,

Barbara