Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview?

Gestart door rjpp, februari 26, 2012, 06:49:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rjpp

Hallo allemaal,

Mijn naam is Roos, ben 24 jaar en schrijf en maak items voor een jongerenplatform op internet. Ik ben niet aseksueel, dus een beetje een indringer op jullie forum. Sorry daarvoor. Maar ik ben erg geïnteresseerd in het feit dat er aseksualiteit bestaat. En vooral in een tijd als deze waar alles om kicks, kortstondig geluk, geld en seks draait. Niemand bedenkt zich dat er mensen bestaan die het laatste niet wilt. "Seks, dat wilt iedereen, punt".

Laatst las ik een stuk over de opkomst van Rainbow Party's waar meisjes met verschillende soorten kleuren lippenstift zoveel mogelijk jongens pijpten, zodat ze een rainbow ... krijgen. Bizarre hobby, maar prima als ze dat leuk vinden.
Maar ik hoor nooit iets over aseksualiteit. Dit geeft natuurlijk een vertekent beeld...
Jongeren denken dat je veel seks hoort te willen hebben en op allerlei manieren. Dat herken ik zelf ook. Maar dat slaat natuurlijk nergens op...

Ik zou daarom heel graag iemand willen interviewen over zijn/haar aseksualiteit. Zou daar iemand geïnteresseerd in zijn? Anoniem kan ook!

Ik hoop het!

Groeten,
Roos

Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je me mailen:
rjppollmann@gmail

of bellen:
06-48469805


AceVentura

Hoi Roos,

Als je aandacht aan aseksualiteit wil geven ben je natuurlijk altijd welkom op het forum.  :cake:

Aseksualiteit zie of hoor je inderdaad niet zo veel, maar gelukkig zijn er zo af en toe mensen zoals jij die ons willen helpen en er wel aandacht aan willen geven :) Het lijkt me zeker niet slecht om aandacht aan aseksualiteit te geven in media die jongeren aanspreekt, velen komen er pas laat achter dat ze aseksueel zijn. Ze merken dan wel dat er iets is maar weten niet wat.

Misschien kan je nog wat informatie geven over hoe en waar zo'n interview zou moeten plaats vinden ?
* AceVentura wil er nog even over nadenken of hij mee doet ...

Ik verplaats je topic even naar de plaats waar alle oproepen staan, daar staat hij denk ik beter dan hier :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

MarkA

Zou je misschien een linkje naar je website kunnen plaatsen? Ik ben wel benieuwd hoe het er uit ziet :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

Het is voor veel mensen ook wel belangrijk om te weten of het anoniem kan of niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 28, 2012, 07:11:43 PM
Het is voor veel mensen ook wel belangrijk om te weten of het anoniem kan of niet.

Dat staat erbij:

CiteerZou daar iemand geïnteresseerd in zijn? Anoniem kan ook!

:D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

 :schater:
Heeft er iemand een cursusje lezen voor mij?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

rjpp

Hallo!

Bedankt voor het verplaatsen. Hier hoort het inderdaad meer thuis :)
Ik maak items voor het jongerenplatform van de VPRO: VPRO Dorst, zie link hieronder
http://programma.vpro.nl/dorst

Groetjes!
Roos

rjpp

Citaat van: AceVentura op februari 26, 2012, 08:12:10 PM
Misschien kan je nog wat informatie geven over hoe en waar zo'n interview zou moeten plaats vinden ?

Alles is in overleg!

locatie:
Ik kan ergens naartoe komen. Het kan bij je thuis, in een cafe... wat je prettig vindt.

En de vorm (tekst, audio):
Ik wil het liefst audio. Dat je je stem hoort. Dan raakt het mensen meer.
Maar het kan ook een geschreven tekst worden...

ALLES IN OVERLEG!





rjpp

Hallo allemaal,

Ik zou nog steeds heel erg graag iemand willen interviewen over zijn/haar aseksualiteit voor het online magazine/jongeren platform: programma.vpro.nl/dorst.

Ik schrijf veel over seks, omdat mijn leven daardoor bepaald wordt en ik het een interessant fenomeen vind (omdat het zo bepalend is voor keuzes etc). Maar ik ben heel erg benieuwd hoe het is om te leven zonder seksuele drang. En ik zou dit inzicht graag willen delen met de lezers van VPRO Dorst. Omdat ik vind, dat we in een tijd leven waarin we denken dat je veel seks hoort te hebben en dat je raar bent als je dit niet wilt... En dat is niet ok.

Als je geïnteresseerd bent in een interview: Neem dan contact met me op! Ja :)!

Het is anoniem, maar als je met je naam erin wilt kan dat ook.

Groet,
Roos Pollmann

rjppollmann@gmail.com
0648469805

Ereinion

Ik heb een nieuwsbrief verstuurd naar iedereen. Hopelijk levert dat reacties op.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.