Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zoektocht naar de betekenis van intimiteit

Gestart door Steven, maart 02, 2012, 01:50:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven

Beste forumleden,

Momenteel werk ik aan een serie verhalen over de liefde. Zoekend naar de betekenis van intimiteit, door integere, persoonlijke blikken op het liefdesleven. Ik zou het bijzonder waardevol vinden als een vrouw die seksueel niet meer actief is (maar dit in het verleden wel is geweest) zou willen vertellen over liefde in een leven met aseksualiteit. Ik wil een tekst schrijven die eer doet aan degene die vertelt en haar gevoelens.

De serie verhalen zal worden gepubliceerd in een groot Nederlands tijdschrift. Met naam en foto is het vertrekpunt, maar deels afhankelijk van de reacties. Het gesprek kan plaatsvinden op de door de geïnterviewde gewenste locatie. Definitieve tekst altijd volledig in overeenstemming met degene die vertelt.

Meer informatie of meewerken?
zeven-tekstenverhaal@mail.com
Steven

Dutchamoeba

Klinkt interessant, maar ik voldoe niet aan het profiel...

Ereinion

Ik ook niet.

Waarom is het eigenlijk belangrijk dat diegene wel seksueel actief is geweest? Gewoon nieuwsgierig, hoor.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Steven

De reden daarvan is dat degene die vertelt het verschil kan duiden tussen een liefdesleven waarin je wel en niet seksueel actief bent. Ik denk dat dit verdieping kan bieden.

Dutchamoeba

Daar zit wel wat in. Helaas, ik kan je niet verder helpen...

Steven

Hopelijk zijn er anderen die willen meewerken. Lijkt me bijzonder waardevol. Ik ben altijd bereid om een en ander toe te lichten, neem dus gerust contact met me op.

Steven

Beste forumleden,

De opzet van de serie is enigszins aangepast, waardoor ik inmiddels naast vrouwen ook mannen zoek die willen vertellen over liefde en de rol die aseksualiteit daarin speelt. Ik hoop erg dat er iemand bereid is mee te werken, omdat ik denk dat het een mooie aanvulling kan zijn op de andere verhalen in deze reeks. Vanzelfsprekend ben ik bereid meer te vertellen over de achtergrond van de serie, de andere verhalen enzovoort, dus neem gerust contact op.


TheKingofAce

Moeten ook de mannen 'actief' zijn geweest?
"In my body, where the sex gland should be, there's a sécond awesome gland. True story!"

Steven

Dat heeft wel de voorkeur, maar is niet strikt noodzakelijk. Hetzelfde geldt eigenlijk voor vrouwen die eraan denken om mee te werken.