Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wie wil er praten over a seksualiteit in de media?

Gestart door npp, november 27, 2012, 12:02:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Ik heb wel een tijdje terug op Shownieuws gezien dat Ewout Genemans nog op zoek was naar maagden voor een programmareeks over seks. Zo belangrijk is het kennelijk wel... Als ik het goed herinner willen ze iemand filmen in het 'proces van groei' t/m de ontmaagding. Niet dat die daad zelf gefilmd hoeft te worden, maar dus wel het hele proces. Ewout Genemans heeft ook programma's als 'Fans' en 'Passie in de Polder' op zijn naam staan. Anders gezegd: verwacht a.u.b. geen hoogstaand programma...

Jovi_Hobbes

Goh, dat soort programma's zijn tegenwoordig wel in, zeg.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dat klopt. Ik vraag me af hoe lang dat ook in blijft...

StefanNPP

Beste allemaal,

Dank voor jullie reacties. Inmiddels zijn er twee actieve topics over onze zoektocht en dus zal ik namens de gehele redactie wat meer duidelijkheid geven over het programma.

Het gaat om een reportageserie waarin talloze personen een kijkje geven in hun leven. Het enige wat de deelnemers allemaal gemeen hebben is hun maagdelijkheid. Verder zijn ze totaal verschillend qua verhaal, afkomst en leeftijd. Juist om deze diversiteit te waarborgen, zouden wij graag een beeld willen schetsen van het onderwerp aseksualiteit. En daarvoor hebben we uiteraard een deelnemer nodig die ons gedurende 1 of 2 opnamedagen een kijkje geeft in zijn/haar leven (zoals huis, hobbies, werk, school etc., alles in overleg).

Het programma zal uitgezonden worden in mei op RTL5.

Dank en wellicht tot snel.
Stefan
T: 035-7508247