Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

House seizoen 8 episode 9

Gestart door Lizzie7, maart 04, 2012, 10:36:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Geen idee of dat kan :) Ik heb geen idee welke Nederlandse zenders jullie kunnen ontvangen. De website van de zender is http://www.sbs6.nl en daar zit een "gemist" functie om programma's terug te kijken, maar zo te zien zijn dan voornamelijk de programma's die ze echt zelf maken en niet de series die ze uitzenden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

FlowerPower

Ik kan enkel Ned 1, 2 en 3 kijken hier  :(

Jovi_Hobbes

Citaat van: AceVentura op januari 03, 2013, 10:28:47 AM
SBS6 begint nu echt met seizoen 8 van House, ze doen twee afleveringen per week, wat zou betekenen ze op 31 januari aflevering 9 uitzenden  :cheerleader:

Maar dat is tegelijk met Wie is de Mol?  :o
Ik ben wel  benieuwd naar die aflevering, dus ik ga het proberen te onthouden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Inmiddels zijn we een paar weken verder en komende donderdag om 20:30 gaan ze daadwerkelijk deze aflevering uitzenden, de omschrijving in de TV gids klopt met wat er in de omschrijvingen op internet staat dus het kan bijna niet missen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

OK, ik ben benieuwd! Die aflevering wil ik wel zien.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

SBS6 staat overigens ook niet echt bekend om z'n strakke timing, dus ik zou wat eerder klaar gaan zitten als je het begin niet wil missen ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Heeft iemand de aflevering gezien? Het is mij niet meer gelukt om te kijken...

AceVentura

Ik had hem opgenomen ("Wie is de mol" wou ik ook niet missen :) ) en heb hem inmiddels bekeken.

Er is een hoop ophef geweest, en eigenlijk snap ik het niet helemaal. Er wordt best een hoop gezegd over aseksualiteit en grotendeels ook de goede dingen  :cheerleader: Het enige wat er "mis' gaat is dat House op zoek gaat naar de oorzaak en een oorzaak vind. Sommigen denken hieruit de conclusie te moeten trekken dat aseksualiteit te genezen is, maar volgens mij is de conclusie juist dat de patiënt niet aseksueel was (er was immers een medische oorzaak).
Daarnaast, het blijft natuurlijk een serie en geen wetenschappelijk verhaal, en dit verloop past natuurlijk wel in de serie. Uiteraard blijft House ook gewoon wie hij is en kan je je vooroordelen lijstje weer bijvullen, maar het zou pas vreemd geweest zijn als House hier ineens begrip voor zou hebben  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Dat is waar. Het karakter van House is nu eenmaal onredelijk...

Jovi_Hobbes

Ik moest eerlijk gezegd wel lachen om sommige stukjes. Mensen die nooit van aseksualiteit hebben gehoord zouden het einde kunnen interpreteren als een bevestiging dat het gewoon niet bestaat. Dat is misschien jammer, maar in mijn ogen was de boosheid destijds zeker niet terecht. Wilson geeft eigenlijk alle juiste informatie in de aflevering en vertegenwoordigt de mening dat mensen heel gelukkig kunnen zijn zonder seks en dat daar niets mis mee is. House vertolkt natuurlijk de cynische kijk op de zaak en natuurlijk krijgt hij in dit geval gelijk, want dat krijgt hij nou eenmaal altijd in dit soort gevallen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Nihilibido

Daarom is het ook zo goed dat het maar een TV-serie personage is. :slaap:
-Aangenaam...!
-Who needs a poopdeck on the roof?
-Omdat jij dat nu eenmaal altijd zo doet, wil dat nog niet zeggen dat het niet volslagen belachelijk is.
-Cake them all!