Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: mensen die willen meewerken aan een artikel in Viva

Gestart door Lydianina, mei 14, 2006, 12:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lydianina

Mijn naam is Lydia van der Weide, ik ben journaliste van het weekblad Viva en ben op zoek naar mensen die zouden willen meewerken (kan anoniem) aan een groot artikel over aseksualiteit. Interesse? Mail me snel! Groetjes, Lydia - lvanderweide@chello.nl

www.lydiavanderweide.nl


Knoddepropje

idd, kan het via e-mail? Dan wil ik nl graag meewerken :)

Ereinion

Welkom Lydianina!  :cake:

Wat geweldig dat de Viva er ook een artikel over wil schrijven. Zoek je meerdere mensen? Want dan wil ik ook best mee doen.

Mag ik ook vragen hoe je aan dit onderwerp komt?  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Knoddepropje op mei 14, 2006, 12:42:13 PM
idd, kan het via e-mail? Dan wil ik nl graag meewerken :)

dat is precies wat ik wilde zeggen! dus, count me in!

MAar moeten we haar eigenlijk niet mailen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ik heb haar gemaild en gezegd dat drie van onze leden via email graag willen meewerken. :D

Lydia

Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren! En ja hoor, het kan via de e-mail. Ik kan me voorstellen dat dat prettiger is, dan kun je ook rustig over het antwoord nadenken. Ik maak vanavond nog een lijst met vragen.

Hoe ik hierbij kom, ik heb een paar jaar geleden met Geraldin, jullie welbekend, gesproken en een artikel geschreven voor het blad One, ook over aseksualiteit dus. Mij is opgevallen dat - hoewel het onderwerp voor mij daarna als heel normaal gold - veel mensen erg verbaasd reageerden als ik er iets over vertelde. Jammer, ik ben erg voor het doorbreken van taboes en vind dat iedereen vooral zo moet leven zoals hij of zij wil (en daar ruimte & respect voor moet krijgen). Daar doe ik in mijn werk altijd mijn best voor. Daarom deed ik vorig jaar (of 2 jaar geleden) nogmaals een interview over aseksualiteit en stelde het een tijdje geleden dit onderwerp ook bij Viva voor. En, die reageerden positief (het komt in Viva 26).

Nou, ik stuur 'Myra' een aantal vragen vanavond en hoop spoedig reacties te ontvangen (mijn deadline is al 22 mei, dus al wel snel...). Heeft iemand hier wellicht een tip voor mij om een seksuoloog te benaderen die meer over dit onderwerp weet?

Groetjes!
Lydia - lvanderweide@chello.nl  / www.lydiavanderweide.nl

SarahAnne

Ikke doe ook mee (heb toch altijd overal een mening over... dussuh).  :wave:

Stuur gelijk even een mailtje.

SarahAnne  ;D
Er zijn mensen aan wie volgens algemene maatstaven iets mankeert, ze zijn als regel het interessantst - Kierkegaard

Ereinion

Ik ben niet bekend met seksuologen.

Myra, stuur jij de vragen aan ons door? Of was dat niet de bedoeling?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ben ook niet bekend met seksuologen helaas.
Myra, zou je anders misschien de vragen hier willen posten? Dan kan iedereen die dat wil de antwoorden naar Lydia mailen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Lydia, wat geweldig trouwens dat je er zoveel aandacht aan besteedt!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

#12
Lydia vroeg me om ze hier niet te posten, dus heb ik ze verstuurd naar jullie persoonlijk emailadres.

SarahAnne, ik kan ze blijkbaar niet naar jouw email-adres sturen. Ik zal het eens proberen met een prive berichtje hier op het forum. ;)

Tempesta

Succes iedereen!! Ik zou graag meewerken, as always, maar ik heb de komende 8 dagen geen internet tot mijn beschikking (zie intro-forum), dus helaas....

SarahAnne

Wa raar... doet mijn emailadres het niet? vreemd. Ik heb ze goed ontvangen in het persoonlijke berichtje Myra. Ik kreeg ook een mailtje van Lydia (die kon me wel mailen....hmmmm). Maargoed, was nog best een werk. Owwww, 't is al 7 uur ('s morgens) mot naar me werk.

Fijne dag allemaal!

SarahAnne  ;D
Er zijn mensen aan wie volgens algemene maatstaven iets mankeert, ze zijn als regel het interessantst - Kierkegaard