Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: mensen die willen meewerken aan een artikel in Viva

Gestart door Lydianina, mei 14, 2006, 12:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlefanny

myra, zou je ze ook naar mij willen sturen? Ik vind het echt gaaf!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Stev

Citaat van: Lydia op mei 14, 2006, 06:16:14 PM
Heeft iemand hier wellicht een tip voor mij om een seksuoloog te benaderen die meer over dit onderwerp weet?

Onze seksuoloog misschien wel maar dat kan ik pas 22 mei vragen omdat hij nu op vakantie is.
Ook nog een  :cake: voor jou, Lydia. Ik denk dat je nu genoeg geïnteresseerden heb, mij lukt het helaas niet deze week.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik heb net mijn antwoorden gemaild. Sommige vragen kosten toch echt wel wat moeite om te beantwoorden. Het is soms best moeilijk om op "papier" te krijgen wat je precies bedoelt. Nou ja, het is aardig gelukt. Ik hoop dat het een mooi artikel gaat worden
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik ben ook erg benieuwd! Nummer 26 zal in week 26 uitkomen, denk ik? Duurt nog lang zeg! :(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

ik ga het nu meteen in mijn agenda zetten, anders vergeet ik het nog (ik hoop maar dat ik dan niet met vakantie ben...)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra


Sismo

Volgens mijn agenda is week 26 van 26 juni t/m 2 juli. Ik meen dat tijdschriften in Nederland altijd op maandag uitkomen, dus het zou 26 juni kunnen zijn.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

nr. 26, in week 26 op de 26e... Dat moet ik kunnen onthouden  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

en we hebben ook nog het artikel van Elle in juni he!

Sismo

Heb ik gemist denk ik? Heeft daar ook iemand van hier aan meegewerkt? O wacht, dat was de Belgische uitgave?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra


Stev

Even uit nieuwsgierigheid. Heeft een van onze lieve mannen de vragen voor Viva beantwoord?
Ik bedoel niet de partners  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op mei 17, 2006, 10:56:40 PM
En vorig jaar was je... ;)
ehm..ehm...ehm...26?  ;D

Citaat van: myra op mei 17, 2006, 11:23:40 PM
en we hebben ook nog het artikel van Elle in juni he!

Yep dat was ik, maar ik weet niet zeker of het in juni doorgaat. Ik zou er nog wat over horen, maar dat is nog niet gebeurd. Als ik volgende week nog niets heb gehoord zal ik er eens naar vragen. Overigens was juni niet 100% zeker. Het antwoord dat ik kreeg was: zeker niet in het nummer van mei, juni lijkt me waarschijnlijker. Ik hou jullie op de hoogte!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Stev op mei 18, 2006, 06:51:49 PM
Ik bedoel niet de partners  ;D

Oh, jammer. Want ik kreeg nog wat extra vragen en die heb ik ook door mijn vriend laten beantwoorden.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.