Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: mensen die willen meewerken aan een artikel in Viva

Gestart door Lydianina, mei 14, 2006, 12:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Waaah, het wordt een enorm artikel zo te horen! Leuk dat je vriend ook mee wilde werken.  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.


Stev

Ik zag Lydia wel even "langskomen" op het forum vanochtend. Ik heb haar gisteren via een persoonlijk bericht gevraagd of ik nog iets met die seksuoloog moest. Nog geen reactie gehad.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik heb wel een mailtje gekregen waarin ze me bedankte en zei dat ze evt. nog wat aanvullende vragen had. Dan zou ze nog mailen, maar dat heeft ze niet gedaan. Ze zal intussen voldoende info hebben denk ik.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ja, dat denk ik ook. Een de seksuologe is ook inmiddels geraadpleegd. Nu nog 5 weken wachten  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

SarahAnne

Ik heb ook bericht terug gehad van Lydia, met de quotes van mij die ze wilde gebruiken in het artikel  :klap: en of ik ze even zou willen nalezen om te kijken of ze zo goed waren....

wacht...ik zal het even proberen te knippen en plakken (voor het idee).

SarahAnne (25), lid van AVEN (Aseksueel Voorlichtings- en EducatieNetwerk): ?Op de middelbare school begreep ik al dat ik anders was dan mijn klasgenoten. Vol verwondering keek ik naar meiden die zaten te zwijmelen bij foto?s van de Backstreet Boys of van soapsterren. Ik snapte niet waar dat om ging, mijn interesse dat niets. Ik had het veel te druk voor een vriendje. Toen er toch eens een jongen met me wilde zoenen, wist ik al na een paar seconden dat het niets voor mij was. Ik vond het smerig en grensoverschrijdend. Ook seks vond ik niets. Vies. Onterend. Naderhand had ik telkens veel spijt. Een vriendin adviseerde me: je moet het gewoon blijven doen, dan went het vanzelf! Maar de afgelopen vijf jaar heb ik daar geen enkele poging meer toe gedaan. Het is voor mij duidelijk dat ik, wat dit soort dingen betreft, anders ben dan anderen.?

en dan later:

SarahAnna: ?Een relatie vinden is helaas wel moeilijk. Twee keer is het me gebeurd dat een jongen dacht dat hij me wel kon bekeren. Toen dat niet lukte  nee, natuurlijk niet!  voelden zij zich erg gefrustreerd. Alsof het aan hen lag en iets zei over hun mannelijkheid. Ik heb ook wel eens een relatie gehad met een jongen die me echt alle ruimte leek te geven. Hij zei dat hij geen moeite had met mijn houding ten opzichte van seks. Maar na een aantal maanden was zijn geduld toch op en toen ging het mis. Tegenwoordig ben ik nogal terughoudend wat mannen aangaat, om mijzelf en hen te beschermen tegen verdriet.?

SarahAnna: ?Als ik een geweldige man zou hebben en we zouden besluiten om toch samen kinderen te willen, dan zou ik best seks met hem willen om dit te bereiken. Voor mij zou dit niet echt iets met seks te maken hebben, maar het zou dan een middel zijn om het doel te bereiken. Ik weet dat het niet fijn zou zijn, maar goed, ik heb het er wel voor over.?



Owwww.... ik vind het wel heel spannend hoor. Hihi. En ik vind wel dat Lydia erg zorgvuldig is, fijn om nog de kans te hebben om iets aan te vullen voordat het artikel wordt geplaatst... en ze quote echt wat ik bedoelde te zeggen.

SarahAnne
;D
Er zijn mensen aan wie volgens algemene maatstaven iets mankeert, ze zijn als regel het interessantst - Kierkegaard

Ereinion

Ja, het is een mooi stukje, SarahAnne. Zoiets heb ik ook terug gehad, waarin mijn vriend en ik worden gequote.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

Ik doe mijn best om volwassen te doen, maar... :78:... heb niks meer gehoord!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


Ereinion

*pakt tissues om de tranen van anderen te drogen*

Misschien blijkt wanneer jullie het artikel lezen, dat jullie info toch gebruikt is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik heb wel een berichtje gehad waarin ze zei dat ze al heel veel informatie had en ze niet zeker wist of ze alles kon gebruiken. Ik denk dat Ereinion wel gelijk heeft, waarschijnlijk gebruikt ze een paar quotes en gebruikt ze de rest van onze informatie als achtergrond om het verhaal te kunnen schrijven. We zullen het zien op de 26e...

Ereinion heb je nog een paar tissues over? Ik heb ook wel een paar traantjes  :'( want ik heb al een week geleden geïnformeerd naar het artikel voor Elle en nog steeds geen reactie gekregen  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.