Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: mensen die willen meewerken aan een artikel in Viva

Gestart door Lydianina, mei 14, 2006, 12:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Jippie, toch nog antwoord! Zie het onderwerp Elle...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Nog maar 2 weken en 6 dagen, dan komt  "onze" Viva uit!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Zouden jullie het artikel dan eens kunnen inscannen? Ik heb het boekje hier precies nog nergens gezien...
Proficiat trouwens aan iedereen die heeft meegewerkt! :klap: Jullie krijgen van mij allemaal een stukje :cake: Smakelijk!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ik kan niet scannen, maar als je wilt kan ik er wel eentje extra kopen voor je. Dan moet je wel nog wat extra geduld hebben...tot 22 juli! :(
Mss kan iemand anders wel scannen?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Nee, ik kan ook niet scannen maar ben ook bereid om er extra mee te nemen voor de leden uit België die de 22e komen. Dus laat even weten als je dat graag wilt  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Als iemand het op de 22e meeneemt is het ook al goed hoor. Dan kan ik het daar eens lezen. Anders belandt het hier waarschijnlijk toch tussen de andere tijdschriften en uiteindelijk ligt het bij het oud papier :-\ Dus als scannen lukt bij iemand mag het altijd, anders mag je ook gewoon een exemplaartje meenemen. In ieder geval al bedankt! :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Ik zag vandaag nr. 25 in de winkel liggen! Stiekem even achterin gekeken. Het volgende nummer is "DE HEETSTE VIVA". Het hele nummer gaat over seks!!! Ergens tussen stond een regeltje: Nooit seks - een verhaal van drie aseksuelen (of zoiets). Of dat nou opvalt?

Nog een week dus
:wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Dat belooft wat  ;D

Op internet heb ik de voorpagina opgezocht en daarop staat ook een verwijzing naar het artikel. Dus het valt waarschijnlijk wel op.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik hoop dat maandagavond mijn trein laat is (of liever de bus te vroeg) dan kan ik meteen een Viva kopen om in de trein te lezen! Spannend, spannend, spannend.
Maar even kijken hoor: 3 aseksuelen... Jij had toch wat gehoord Ereinion? En SarahAnne geloof ik ook. Wie is dan nummer drie? Myra misschien?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Oeps, nagekomen berichtje...
Bedenk me opeens dat wij als aseksuelen dan een heel tijdschrift over seks moeten gaan kopen  :o  Wil er iemand mee om mijn handje vast te houden?  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 20, 2006, 01:38:49 PM
Ik hoop dat maandagavond mijn trein laat is (of liever de bus te vroeg) dan kan ik meteen een Viva kopen om in de trein te lezen! Spannend, spannend, spannend.
Maar even kijken hoor: 3 aseksuelen... Jij had toch wat gehoord Ereinion? En SarahAnne geloof ik ook. Wie is dan nummer drie? Myra misschien?

ik heb ook vragen van  haar beantwoord. Maar ik dacht dat we toch met meer dan 3 hadden meegewerkt?  ???

myra

Ik vind het helemaal niet toepasselijk om het artikel te plaatsen in een tijdschrift dat volledig over seks gaat... Wie dat koopt is toch niet geinteresseerd in een artikel over aseksualiteit. Nu ja, de logica ontglipt me.  ::) ;)