Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: mensen die willen meewerken aan een artikel in Viva

Gestart door Lydianina, mei 14, 2006, 12:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Misschien zijn er juist mensen die moeilijkheden hebben met seks die het boekje kopen in de hoop dat ze door dat te lezen meer zin gaan krijgen ofzo? Logica en seks valt nu eenmaal niet te combineren ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

littlefanny

ik denk ook dat het vooral veel abbonnee's bereikt hoor, en daarbij kopen mensen altijd aankopen om erbij te horene enniet op te vallen. Het kan ook zo zijn dat je het gewoon ziet liggen bij iemand anders... het komt vast wel goed, laten we ons maar voorbereiden op een nieuwe stroom leden!!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Ik heb zopas een berichtje gekregen van Lydia waarin stond dat het artikel grondig ingekort moest worden en dat daarom een aantal getuigenissen weg moesten vallen.  :-\

Zonnekind

Oei, dat is ook stom. :( Hopelijk staat het belangrijkste er dan nog in.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op juni 20, 2006, 07:30:05 PM
Misschien zijn er juist mensen die moeilijkheden hebben met seks die het boekje kopen in de hoop dat ze door dat te lezen meer zin gaan krijgen ofzo?

Makes sense to me.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Waarschijnlijk is het stukje over mij en mijn vriend er ook uit gehaald. Ik wordt nu nog nieuwsgieriger naar het (overgebleven) artikel.
De journaliste wil nog wel op zoek naar een ander tijdschrift om een uitgebreider artikel te plaatsen, dus wie weet wat de toekomst brengt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Oh dat zou wel tof zijn. Kan je misschien eens vragen of ze ook nog contact kan hebben met een Belgisch tijdschrift?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

In haar profiel staat wel een emailadres en anders kun je haar een PM sturen? Heb je een suggestie voor een tijdschrift, Zonnekind?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ja, Flair en Libelle ;D Dit zijn zo de typische jonge-vrouwen-tot-iets-oudere-vrouwen-bladen.
Zou ik anders gewoon eens naar die bladen zelf een mailtje sturen met een link in naar het forum? Hier moet iedereen mee akkoord zijn dus ik wacht op antwoord voor ik iets doe.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat kan natuurlijk altijd. Veel tijdschriften zijn al een keer benaderd, maar misschien kan het geen kwaad om dat nog een keer te doen.

Hier staan de tijdschriften die al benaderd zijn http://asexuality.org/du/index.php?topic=129.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ah oei, dat wist ik niet.
Misschien moet het dan idd gewoon aan de journaliste gevraagd worden...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik had nog even een link toegevoegd aan de vorige post van mij. Maar van mij mag je het nog een keer doen hoor!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

in de humo is naar het schijnt ooit al eens een artikel voor aseksualiteit verschenen. Ik heb het nooit gelezen, weet ook niet in welk jaar het erin stond. op de site van humo vond ik het ook niet terug.

Idd flair en libelle lijken me een goeie keus.

Zonnekind

Citaat van: Ereinion op juni 20, 2006, 10:58:35 PM
Ik had nog even een link toegevoegd aan de vorige post van mij. Maar van mij mag je het nog een keer doen hoor!

Ik verklaarde mezelf bijna gek! Ik las net je bericht terug en zag die link die ik ervoor toch niet gezien had... Ik dacht echt dat ik stekeblind of super gek aan het worden was en zomaar ergens over keek! :rollol:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.