Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door olivierbbommel, maart 30, 2012, 03:49:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

olivierbbommel

Hallo beste mensen,

sinds kort ben ik erachter dat ik een partner ben van een aseksuele vrouw. Al 15 jaar is het onderwerp intimiteit en seks een gevoelig onderwerp in onze relatie. Ik heb al die tijd mijn vrouw gevraagd om open te communiceren met mij over wat haar bezig houdt in haar gevoelsleven, maar telkens haakte zij af met praten op het moment dat het over haar eigen "ik" gaat. Ben al 4 jaar (met afwisseling) zwaar depressief wat o.a. met mijn relatie te maken heeft en het gebrek aan communicatie, intimiteit en seks. Voel me schuldig , ben onzeker , maar ook boos dat mijn vrouw zo lang (15 jaar !) heeft gewacht om mij meer over haar ontbreken van seksuele gevoelens te vertellen. Ben radeloos en vraag mij regelmatig af wat de zin van leven nog is ? Hoe moet het nu verder ? Kan ik nog wel verder met een vrouw die zelfs niet met mij wil zoenen ?  Vanmiddag in de auto heb ik hard zitten huilen bij het horen van het nummer op de radio van Frank Boeijen : de verzoening , met de mooie romatische tekst "heb me lief, heb me lief, heb dit lichaam lief". In die tekst zit eigenlijk alles wat ik voel voor mijn vrouw en wat ik dus eindeloos mis.

Ik denk dat ik nog veel zal lezen op dit forum en veel aanwezig ben komende tijd bij het item "partners van ".

groeten van olivier b bommel

Mannetje

Welkom op deze site.Jammer dat je vrouw niet of slecht open met je kan communiceren.
Waarom en waarover voel je je schuldig?

Fricai


Kiko

Hoi Olivier,

Ook ik ben nieuw (vandaag) op het forum. Ook ik zit in precies dezelfde situatie. Elk woord dat je schrijft klopt precies met mijn situatie.

Laat het een troost zijn dat we niet alleen zijn.

Ik heb vanochtend dit forum gevonden en heb meteen besloten om vandaag niet te gaan werken, om alle berichten te lezen.

Ik verklaar me op dit moment voor gek, dat ik, als hoog opgeleide man, zo lang met een probleem heb kunnen lopen, zonder uitgebreid op internet te zoeken naar een site met dit onderwerp.
Ik heb er geen woorden voor.

Op dit moment staat mn wereld op zn kop en ik heb nog geen idee hoe het gaat lopen.

Jovi_Hobbes

Ik hoop dat je iets aan dit forum hebt. Misschien helpt het alleen al een beetje om te weten dat je niet de enige bent die in zo'n situatie zit. Verder heb je misschien iets aan de ervaringen van anderen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Welkom!  :wave: Hopelijk helpt het e.e.a. inderdaad.

Dutchamoeba