Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep BNN Programma "Je zal het maar zijn".

Gestart door SaskiaBNN, april 18, 2012, 11:19:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Ja, zeker wel. Dat zou je ook gewoon kunnen aangeven. Trouwens, dat geldt toch ook voor mensen van een andere seksuele geaardheid?

MarkA

Citaat van: Ciara op april 24, 2012, 04:03:28 PM
Ik zit er meer mee dat hoe ik asexualiteit beleef niet is zoals de rest het beleeft, en straks komt het over alsof dat van mij de enige vorm is ofzo..

Iedereen is uniek, iedereen heeft z'n eigen verhaal. Ik heb een beetje na zitten denken over de invulling van zo'n (deel van een) aflevering, en ik denk dat zolang de hoofdboodschap is "het is ok als je geen seks wil" dat de rest wel goed zit :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

Misschien kun je er ook een beetje een mengeling van maken. Hoofdzakelijk gaat het om jouw verhaal en jouw ervaringen, maar je kunt er natuurlijk ook af en toe wat algemene informatie doorheen gooien. Sowieso zal het belangrijkste effect van het programma zijn dat mensen zelf gaan opzoeken wat het nu precies is, vervolgens komen ze hier en zien ze snel genoeg alle varianten voorbij komen.
Wel heel dapper dat je het overweegt trouwens  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

#18
Ik ga maar eens een mailtje sturen voor wat meer informatie, en dan verder denken :-)

Edit: Contact is gelegd, net een dik uur zitten bellen, dus nu afwachten :-)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

eefje

Ik hoop dat iemand zich ervoor wil opgeven. Ik zelf hoef niet zo op tv. Maar extra aandacht is goed. Ik heb 1 oude aflevering gezien en volgens mij is het goed aandacht.

Jovi_Hobbes

Dat denk ik ook. Het is een goed programma en ik denk dat er best veel mensen naar kijken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

Ja rond welk tijdstip wordt het zo doorgaans uitgezonden?
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

Volgens mij wordt het afgewisseld met "je zal het maar hebben" en dat is volgens mij ergens tussen 21:00 en 22:00
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SaskiaBNN

Ha mensen,

Ik blijf het forum een beetje volgen. Heb inmiddels contact met Ciara (en nog een meisje) en zijn aan het kijken of wij een programma met hen kunnen maken. Dit is nog een beetje afhankelijk van welke onderwerpen wij nog meer gaan behandelen in dezelfde aflevering. Ik ben ontzettend blij dat ik al twee meiden heb gevonden die bereid zijn om mee te werken. Maar ben nog steeds op zoek naar meer aanmeldingen, zou het ook erg interessant vinden om een stel spreken die mee wil doen, of een mannelijke kandidaat.
Kortom, als er nog meer mensen geïnteresseerd zijn, dan hoor ik dat graag!
Oja, zag een vraag over het tijdstip van uitzending langskomen, het programma word rond de klok van 20:30 uitgezonden.

Hartelijke Groet,
Saskia

saskia.wiersma@bnn.nl

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Fricai

Ik heb ze net even gemaild of ze me er eventueel bij wil. Maar ik neem aan dat het inmiddels al af is? (of afgelast...) Maand geleden al...
Maar ik zie wel.

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Goeie actie Fricai  :klap:  Wie weet kan ze nog meer mensen gebruiken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?