Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep BNN Programma "Je zal het maar zijn".

Gestart door SaskiaBNN, april 18, 2012, 11:19:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ciara

Ik heb niets meer gehoord verder, niets van cancel of doorgaan, dus ik zie wel.

Fricai

Gaat nog door blijkbaar, heb al reactie! Ik citeer: "Wij zijn zeker nog bezig met deze aflevering en ik ben dus ook nog steeds op zoek naar mensen die mee willen werken!"

:cake:

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ish.


Fricai

Gesprek mee gehad (was wel nice :)), maar voor filmen hebben ze iemand anders (ook van het forum geloof ik). Ze zou nog op het forum zetten wanneer bekend is wanneer het wordt uitgezonden.

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

mimsel

Euhm.... ik heb geloof ik dat programma wel een paar keer heb bekeken, maar niets hierover gezien :(
Is die aflevering dan afgelast of moet die nog worden uitgezonden, of stel ik nu al te moeilijke vragen omdat dit zich al langer geleden zich heeft afgespeeld?

Bedenk me net dat het natuurlijk ook best kan zijn dat het pas in dit aankomende tv seizoen wordt uitgezonden?
Is er iemand die mij duidelijkheid kan geven toevallig?
Ik zou het best graag willen zien namelijk.

Fricai


mimsel


Ciara

BNN nam vandaag weer  contact met me op dat ze blijkbaar toch niet met dat andere meisje gaan filmen, maar nu is het dus de vraag of ze het nog met  mij gaan doen omdat ik ik ook al voor de TLC bezig was

Dus Fricai, als je nog interesse hebt, misschien kan je ze nog ff mailen ofzo (als ze je niet al gebeld hebben)

SaskiaBNN

Hallo allemaal.

Het klopt inderdaad dat we weer op zoek zijn naar mensen. Een paar maanden terug heeft Saskia contact gehad met verschillende mensen. We zouden met een meisje gaan draaien, maar inmiddels hebben we besloten om daar toch vanaf te zien.

We vinden het thema wel erg interessant en ik ben dus ben ik nog steeds op zoek naar iemand die mee zou willen werken aan dit programma. (voor de andere 2 die ik heb ingesproken, ik weet niet wat jullie naam hier is, maar ik hoor graag van jullie als jullie nog interesse hebben)

Mocht je interesse hebben of meer informatie willen, stuur dan een mail naar: maartje.bottelier@bnn.nl.

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead