Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Documentaire

Gestart door Sorayabc, mei 18, 2012, 11:50:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sorayabc

Dag allemaal,


Voor een integere televisie documentaire voor de Discovery zijn wij als televisieproducent op zoek naar  vrouwen en mannen, die nog maagd zijn. Om de schaamte en het taboe dat er zit meer bespreekbaar te maken.

In dit kader zijn we op zoek naar iemand (25 - 45 jaar), die over het bovenstaande onderwerp wil praten.

Heb je interesse om mee te werken aan deze documentaire? Neem dan contact op met de redactie via love@palmplus.com
Ook als je nog vragen, opmerkingen of suggesties hebt.


Groet,

Soraya

Dutchamoeba

Gaat het alleen om maagd zijn, of wordt het onderwerp aseksualiteit an sich ook behandeld?

AceVentura

Ze heeft mij ook een email gestuurd op m'n adres wat hier op het forum staat. De tekst is niet erg persoonlijk dus ik vermoed dat die naar meer leden is gegaan waarvan het email adres te zien is ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Klopt, ik heb ook een berichtje gehad, maar via een PM van het forum.
Klinkt erg goed, maar Sismo gaat niet met haar smoeltje op tv.....véél te eng!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ciara

Ik heb inderdaad ook een pm gehad.

Ik ga er even over nadenken. Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd voor wat meer informatie :-)

Dutchamoeba


Ciara

In ieder geval hier even de link naar hun website, kunnen jullie ook even kijken :-)

www.special-eyes.nl