Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fotograaf zoekt ...

Gestart door Fotograaf, juli 10, 2012, 02:14:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fotograaf

Beste Aven-leden,

Voor een integere mooie portret serie ben ik op zoek naar aseksuele mannen én vrouwen .
Ik werk als professioneel fotograaf voor verschillende mooie magazines en tijdschriften.
Deze serie is een eigen vrije serie met wel als doel er een mooie publicatie in een mooi tijdschrift van te maken.
Ik ben me natuurlijk bewust van het taboe dat op dit onderwerp rust. Ik ben zelf homosexueel en kan me daar dus absoluut wat bij voorstellen.
Mocht je interesse of vragen hebben mail mij dan . mijn email adres is ernst@byErnst.com.
Mijn werk kunnen jullie vinden op mijn website : www.byErnst.com

Ik hoop van jullie te horen.

Alle hartelijks,
Ernst

Jovi_Hobbes

Succes met dit project. Het is weer eens een andere manier om aseksualiteit in beeld te brengen. Hopelijk vind je genoeg vrijwilligers want we zijn hier best een beetje cameraschuw. Ik in ieder geval zwaar  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Ik ben benieuwd hoe die publicatie er in de praktijk uit gaat zien. Kun je dat kort uitleggen?  :wave:

AceVentura

Als ik Ernst z'n site zo bekijk vermoed ik dat er een soortgelijke serie komt met aseksuele personen. Wel mooie foto's trouwens !  :klap:

* AceVentura waarschuwt wel voor de serie "Little ones"  :o
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

FlowerPower

Dat doe ik niet, amper iemand uit mijn omgeving weet dat ik aseksueel ben dus dan ga ik niet met mijn foto bij zo'n arikel staan (al vind ik het wel een goed idee)

Fotograaf

Hallo allemaal,

Dank jullie voor het lezen en reageren .
Ik interesseer me al langere tijd voor dit onderwerp en vind dat het geen taboe hoeft te zijn namelijk.
Iedereen is anders, dat maakt de mens juist zo ongelofelijk interressant. Dat is ook een van de redenen dat ik portret fotograaf ben geworden.
Het worden mooie integere portretten van mensen die nou toevallig aseksueel zijn. Ik zoek niet naar uiterlijke kenmerken ofzoiets.
Het lijkt mij interessant dat je aan de serie portretten niets bijzonders ziet ( behalve natuurlijk dat het mooie foto's zijn ;-) ) ...en dat mensen gaan nadenken als ze weten wat de overeenkomst is tussen alle geportretteerden.
Ik hoop enorm dat jullie voor me willen poseren.
Ik hoor er graag van.
Wil je niet hier reageren mail me dan op ernst@byErnst.com
Hartelijks,
Ernst

Fricai

Ik kan me nog altijd niks bij voorstellen... Ergens midden in een blad ineens "... en dan nu een paar foto's van *tromgeroffel* aseksuelen!" -- Of zie ik het nu verkeerd?

Lijkt me heel eerlijk gezegd namelijk niet bijzonder nuttig voor zichtbaarheid/voorlichting van aseksualiteit. 

Fotograaf

Net zoals bij al m'n andere portret series zal er dan natuurlijk een mooi artikel bij worden geschreven ;-)

Fricai

Ah. :] Door wie, en aan de hand van welke informatie?

Fotograaf

Beste iedereen,

Ik ben nog steeds hartstikke op zoek.
Heb je misschien wel interesse, please mail mij dan op ernst@byErnst.com.
Dan kan ik je alles uitleggen en informatie verschaffen ;-)

Fijne dag allemaal,
Hartelijks,
Ernst


Koffie

Misschien is het dan toch handig om hier wat meer info te geven, tenzij je al voldoende modellen hebt gevonden natuurlijk. Ik zelf sta niet te springen om met mijn snufferd in een tijdschrift te staan, ongeacht het onderwerp. Ik zou ook niet weten wat je dan moest zien. Een vrouw van in de 40 met de nodige kilo's te veel. Bij sommige gay-jongens zie ik wel een bepaalde gay-uitstraling en daar kan ik me dan wat bij voorstellen, maar wat moet je met een club a-seksuelen waar je (zo ver ik weet) op zich niets bijzonders ziet? Behalve dan dat ik me nooit sexy heb gekleed of gedragen, ook niet toen ik het figuur er nog voor had, omdat ik wel uitkijk dat ik op een seksuele manier bekeken word. Daar kan ik namelijk niks mee. Maar er lopen zo veen totaal onsexy mensen rond die niet a-seksueel zijn.
Dus ik snap gewoon niets van je oproep. En daar loop ik sowieso al op vast, ik moet mezelf er wel een beeld bij kunnen vormen.

Kom je op lokatie, moeten de modellen zelf reizen? Wat wil je laten zien? Wat wil je vertellen?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie