Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fotograaf zoekt ...

Gestart door Fotograaf, juli 10, 2012, 02:14:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fotograaf

Beste Aven-leden,

Voor een integere mooie portret serie ben ik op zoek naar aseksuele mannen én vrouwen .
Ik werk als professioneel fotograaf voor verschillende mooie magazines en tijdschriften.
Deze serie is een eigen vrije serie met wel als doel er een mooie publicatie in een mooi tijdschrift van te maken.
Ik ben me natuurlijk bewust van het taboe dat op dit onderwerp rust. Ik ben zelf homosexueel en kan me daar dus absoluut wat bij voorstellen.
Mocht je interesse of vragen hebben mail mij dan . mijn email adres is ernst@byErnst.com.
Mijn werk kunnen jullie vinden op mijn website : www.byErnst.com

Ik hoop van jullie te horen.

Alle hartelijks,
Ernst

Jovi_Hobbes

Succes met dit project. Het is weer eens een andere manier om aseksualiteit in beeld te brengen. Hopelijk vind je genoeg vrijwilligers want we zijn hier best een beetje cameraschuw. Ik in ieder geval zwaar  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Ik ben benieuwd hoe die publicatie er in de praktijk uit gaat zien. Kun je dat kort uitleggen?  :wave:

AceVentura

Als ik Ernst z'n site zo bekijk vermoed ik dat er een soortgelijke serie komt met aseksuele personen. Wel mooie foto's trouwens !  :klap:

* AceVentura waarschuwt wel voor de serie "Little ones"  :o
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

FlowerPower

Dat doe ik niet, amper iemand uit mijn omgeving weet dat ik aseksueel ben dus dan ga ik niet met mijn foto bij zo'n arikel staan (al vind ik het wel een goed idee)

Fotograaf