Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

altijd maar dat masker opzetten

Gestart door fee23, augustus 16, 2012, 02:22:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mimsel

Wat een heftige verhalen van iedereen.
Ik heb het nog niet echt aan mijn familie verteld, maar mijn eigen ouders, broer en een neef en nicht weten het wel al. (Van mijn stiefmoeder en stiefvader weet ik niet of ze het al weten. Ik heb geen idee of mijn ouders het al aan hun partners hebben verteld. Maar denk dat ik daar geen problemen mee hoef te verwachten.)
Ik denk ook niet dat als ik het zal vertellen iemand er moeilijk over ga doen. (tenminste aan de familiekant van mijn moeder)
De kant van mijn vaders familie daarvoor houd ik dit maar strikt geheim. Ik zie ze denk ik 1x per jaar en ze keuren mijn vader al als minder omdat hij niet zo rijk en succesvol is als de rest van de familie.
Hoewel niet iedereen daar zo is.

Maar ik denk niet dat ik er ooit echt grote problemen mee ga ondervinden in mijn omgeving. Ik heb nog nooit een relatie gehad, dus mensen zullen vast al van alles van mij denken. Ach...... voor sommige mensen ben ik toch al een raadsel, dus laat ze maar lekker denken.

Het lijkt mij echt super rot als je familie, met wie je veel omgaat, of je eigen ouders enz. je niet accepteren of respecteren dat je deze geaardheid hebt. Ik wens iedereen daarin dan ook heel veel sterkte in het maken van de keuze die voor JOU/JULLIE goed voelt.

Succes allemaal

jojo2003

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 21, 2012, 07:49:34 PM
Citaat van: fee23 op augustus 20, 2012, 01:48:04 PM
Ik kan me voorstellen dat anderen dat nogal zielig en zelfs grappig vinden, een jonge man die seks heeft 'op afspraak' met zijn vrouw en dat ze er dan ook niet eens van geniet en er soms zelfs gewoon bij ligt voor niks. Ik snap nog altijd niet dat hij bij mij blijft ???
Ik denk omdat hij inziet dat er veel meer aspecten aan relaties zijn dan alleen seks en dat hij gewoon van jou en je dochter houdt. Geen enkele relatie is perfect. Er zijn altijd dingen waarin je van elkaar verschilt. Dit is jullie "ding", maar als het op andere belangrijke vlakken wel heel goed klikt dan doe je het volgens mij best goed.

:klap:

fee23

Ja Jovi Hobbes dat zegt hij ook! Echt bijna letterlijk! :D En ik geloof hem en zie het ook zo! Maar als ik het er al zo lastig mee heb, moet dat voor hem toch niet anders zijn. Integendeel toch?!

Heb het gisteren toch verteld aan een vriendin van wie ik zeker wist dat ze er goed op zou reageren. En dat heeft ze zeker en vast gedaan! ;D

Jovi_Hobbes

Dat moet heel fijn zijn, dan kun je tenminste af en toe ook bij iemand anders terecht.  :klap:
En ik denk zeker dat het voor jullie allebei lastig is. We roepen hier vaak dat het niet het probleem is van één van de partners, maar van beide partners. Hoewel jullie natuurlijk tegen verschillende dingen aanlopen zal het zeker helpen als je in ieder geval begrip voor elkaars gevoelens kunt tonen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Wat fijn dat je die vriendin in vertrouwen hebt kunnen nemen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

mimsel

 :klap: :cheerleader: super fijn dat je nu in iedergeval 1 iemand hebt gevonden met wie je dit kan bespreken en van wie je weet dat die er goed op reageerd!! :klap: :cheerleader: