Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

NCRV Casa Luna

Gestart door Stev, mei 30, 2006, 12:24:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta


Ereinion

oh, wat jammer!
En... hoe voelt het om weer thuis te zijn?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Vertrouwd  ;D. Lekker hoor, om weer thuis te zijn. Daar was het ook wel erg leuk, maar ik heb het idee dat ik er wel zo'n beetje uitgehaald heb wat erin zat, dus was het tijd om naar huis te gaan.

Ereinion

Dan is het helemaal goed. Je zou maar naar huis moeten, maar het idee hebben dat je nog heel veel te leren en te doen hebt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Dit onderwerp gaat over een uitzending die midden in de nacht plaats vindt. Het lijkt me echt iets voor Tempesta, ze heeft hier maanden lang midden in de nacht gepost dus een interview kan er ook nog bij  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Dan kan ze gebruik maken van haar jetlag.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Beetje laat, maar alsnog welkom terug in ons lage landje. Ben je al weer helemaal gewend?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

En, hoe is het afgelopen? Is er nog iemand naar de radio geweest?
Ik luister er vaak naar (in bed). We hebben een wekkerradio, die op Radio 1 staat, van 23.00 tot 0.00 uur Met het oog op morgen, en dan van 0.00 tot 02.00 uur Casa Luna. Hangt ervan af wie er geïntervieuwd wordt, of ik hem om 0.005 uur uitdruk, of aan laat staan. Als het uur om is, moet ik hem weer indrukken voor nog een uur of (in slaap gevallen) uit laten gaan. ;D

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Ja, ik leef per duizendste seconde.
Dan duurt het lekker lang. ;D