Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview per mail voor student Journalistiek

Gestart door Michielq, september 26, 2012, 01:38:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michielq

Hallo Allemaal,

Ik ben Michiel, vierdejaars student journalistiek en maak met mijn projectredactie een tijdschrift over seks. Geen plat seksblad, maar een 'literair' tijdschrift met voorlichtende inslag. Het tijdschrift komt niet in de winkel te liggen, maar is bedoelt als voorbereiding op afstudeerstages.

Ik schrijf voor dit tijdschrift zelf een artikel over aseksualiteit. Hiervoor zou ik graag een aantal mensen een aantal vragen willen stellen per mail. Ik garandeer dat ik integer om ga met de antwoorden die gegeven worden en zal de bron in mijn artikel en naar de rest van de tijdschriftredactie toe anonimiseren. Verder stuur ik het artikel natuurlijk graag op als het klaar is.

Zijn er mensen op dit forum die hier aan mee willen werken? Het zal een vragenlijst zijn van ongeveer 10 a 15 vragen als: Wat houdt aseksueel voor jou in?; Hoe kwam je erachter?; Heb je wel eens een relatie gehad? Je bent natuurlijk altijd vrij om niet te antwoorden op bepaalde vragen als je dat niet wilt. Wel zit er, ook dat is onderdeel van voorbereiding op de praktijk, een nogal snelle deadline aan mijn verhaal, namelijk vrijdagmiddag. Ik hoop dus eigenlijk dat er vandaag nog iemand wil helpen.

Bij voorbaat dank.

Groeten,
Michiel

Sismo

Je mag mij je vragen wel doormailen (doe maar via PM). Doe het wel snel, ik moet over anderhalf uur gaan werken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Lizzie7