Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seks@Canvas

Gestart door FlowerPower, oktober 23, 2012, 01:59:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlowerPower

Hallo iedereen,

Toevallig kwam ik dit juist tegen op internet.

http://www.canvas.be/seks

Als iemand zich geroepen voelt om hier iets te vertellen over aseksualiteit, ga dan gerust je gang. Ik twijfel nog of ik er iets mee ga doen, maar overweeg het wel. Wil eerst zeker zijn of dit anoniem kan.
Maar denk dat dit een ideale gelegen is om aseksualiteit wat aandacht te geven.

Fricai


Jovi_Hobbes

Goed gevonden  :klap:  Het zou zeker een mooie gelegenheid zijn om meer bekendheid rond aseksualiteit te krijgen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

Nice! Zeker het stukje "of kan je ook zonder?" geeft aan dat er vast wel plaats is voor aseksualiteit :klap:
Then, if you don't believe it all the magic is dead

FlowerPower

Citaat van: MarkA op oktober 23, 2012, 09:55:41 PM
Nice! Zeker het stukje "of kan je ook zonder?" geeft aan dat er vast wel plaats is voor aseksualiteit :klap:

Daarom dat ik het de moeite vond om hier neer te zetten  ;D

SoulDragon

Ja, dat viel mij ook op.
Ik ben benieuwt of één van onze belgische leden hier wat mee gaat doen :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Veke

Ow, dat vind ik best interessant. Zelf ben ik van België. Of ik zelf wil meewerken aan een reportage weet ik niet. Mijn man vindt niet dat seksualiteit iets is om aan de grote klok te hangen, dus ga ik niet even tegen zijn wil in aan een programma meewerken. Wat ik misschien wel kan doen is gewoon een bericht sturen met de vraag om ook aseksualiteit een plekje te geven in dit programma (nadeel is dat dit meteen met contactgegevens moet). Ik ga er even over nadenken ...

_dystopian_

Wel super intressant, maar durf het echt niet! Zou geen idee hebben hoe ik dat aan men ouders zou moeten uitleggen!

FlowerPower

Citaat van: _dystopian_ op november 03, 2012, 03:09:14 AM
Wel super intressant, maar durf het echt niet! Zou geen idee hebben hoe ik dat aan men ouders zou moeten uitleggen!

Dat is iets wat mij ook tegenhoud, aangezien ik nooit open heb kunnen zijn tegenover mijn ouders zouden ze dit ook niet snappen. Laat staan dat ze begrijpen waarom ik hiermee op tv zou komen. Ze zouden het een schande vinden...

_dystopian_

Citaat van: FlowerPower op november 03, 2012, 10:55:01 PM
Dat is iets wat mij ook tegenhoud, aangezien ik nooit open heb kunnen zijn tegenover mijn ouders zouden ze dit ook niet snappen. Laat staan dat ze begrijpen waarom ik hiermee op tv zou komen. Ze zouden het een schande vinden...

Net hetzelfde probleem!