Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Je zal het maar zijn op TV

Gestart door MarkA, oktober 26, 2012, 02:48:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SoulDragon

oohh, heel goed, dat is morgen al.
Krijgen we dan met die agenda automatisch een herinnering?
Niet dat het me nu niet moet lukken om het nog te vergeten...alhoewel zou best kunnen. :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Citaat van: SoulDragon op november 12, 2012, 09:43:26 AMniet dat het me nu niet moet lukken om het nog te vergeten...alhoewel zou best kunnen. :)

Serieus? xD Misschien toch een agenda aanschaffen? Of een arm, dat werkt goed bij mij. =]

AceVentura

Citaat van: SoulDragon op november 12, 2012, 09:43:26 AM
Krijgen we dan met die agenda automatisch een herinnering?
Nee, als er iets op de agenda staat is dat stiekem een instelling waarmee automatisch het forum ontploft  ;D

De herinnering staat nu al onderaan de index pagina:
Citeer
Aankomende evenementen: * Je zal het maar zijn
Wellicht ziet die er morgen nog iets anders uit.

* AceVentura hoopt te kunnen kijken maar heeft voor de zekerheid een opname ingesteld in de recorder :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SoulDragon

Citaat van: Fricai op november 12, 2012, 11:43:25 AM
Citaat van: SoulDragon op november 12, 2012, 09:43:26 AMniet dat het me nu niet moet lukken om het nog te vergeten...alhoewel zou best kunnen. :)

Serieus? xD Misschien toch een agenda aanschaffen? Of een arm, dat werkt goed bij mij. =]

oohh echt wel :D
Als er vandaag iets geks gebeurd kan ik het zo vergeten...goh, ik was het alweer vergeten tot ik net dit topic weer zag ....  ::)
Agenda is er...maar ja, daar kijk ik ook bijna niet in, geeft wel alarm als er iets is, maar als ik dan ergens anders ben werkt dat niet.

een arm???
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

xx

#20
-

FlowerPower

Ik ga het ook opnemen en donderdag bekijken! Heb vanavond ook geen tijd.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Brummetje

Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

Benieuwd of ik haar "herken". (Geen idee of ze op dit forum zit, maar áls...)
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

Niet zij, maar het verhaal bedoel ik.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Catnip

Ik erger me dan weer aan die jongen (die spastische jongen) die zegt dat iedereen wel behoefte heeft aan seks. Ja, niet dus. Sowieso erger ik me er aan als mensen dat zeggen maar helemaal in dit programma :P

Brummetje

En ik erger me dan weer aan die vrouw met die rode broek. "Seksuele gevoelens horen bij verliefdheid." EHH, NEE! En "Kan je dat wel van jezelf zeggen als je nog nooit verliefd bent geweest?" EHH, JA!

Ik wist het ook al heel jong, dat ik nooit die gevoelens zou hebben/krijgen. En zie.. ruim 13 jaar later is het nog steeds niet zo!
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

FlowerPower

Ik schrok al een beetje toen ik de titel hoorde: 'eenzaam in de liefde'. Net alsof iedere aseksueel eenzaam is. Ik ben heel gelukkig alleen en zou mij geen leven met partner kunnen voorstellen.

Ook toen ze met die jongen aan het praten was zei ze ineens: 'je bent dus een gezonde jongen die behoefte heeft aan seks'. Terwijl even later spreekt ze dan met iemand die in haar ogen 'ongezond' is.

Maar ik moet wel zeggen dat ik het fantastisch vind dat Rianne gedaan heeft! Goed dat je erover hebt kunnen spreken!  :cake: :cake: :cake:

Nu nog hopen dat dit in België ook bekend word  :)