Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatieve site

Gestart door ChibiFirli, oktober 26, 2005, 02:12:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phate

okej, sorry voor de late reactie

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

algemene faq nu hopelijk al beter ^_^, als ik niets vergeten te verbeteren ben :).

Met dank aan Ereinion voor de fantastisch uitgewerkte verbeterde versie ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Een kleine opmerking: in het menu links staat "FAQ voor seksuelen in een relatie met aseksuelen". Als je daarop klikt staat als titel boven de vragen "FAQ voor aseksuelen met een seksuele partner". Die tweede titel dekt de vragen, de menu-titel niet (aseksueel en seksueel is daar omgekeerd). Verder een prima vertaling, heel mooi!

ChibiFirli

Citaat van: Tempesta op februari 19, 2006, 06:29:25 AM
Een kleine opmerking: in het menu links staat "FAQ voor seksuelen in een relatie met aseksuelen". Als je daarop klikt staat als titel boven de vragen "FAQ voor aseksuelen met een seksuele partner". Die tweede titel dekt de vragen, de menu-titel niet (aseksueel en seksueel is daar omgekeerd). Verder een prima vertaling, heel mooi!
aangepast ^_^
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

een andere kleine opmerking : in faq voor ouders van aseksuelen staat 'dit betekent' een aantal keren met een d geschreven (in de gestelde vragen). Niet dat ik wil zagen ofzo, maar sommige mensen zijn geneigd een community niet serieus te nemen als er dt fouten staan.
;D

Ereinion

 :banghead: Volgens mij moet ik terug naar de basisschool
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Haha! Zou het? dan moet ik met je mee denk ik.... :-\ Ik ben ook heel slecht in dt's :'(

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Nou, dat scheelt dan ;D Zal ik dan T en koekjes meenemen voor tijdens de les? :schater:

Jovi_Hobbes

Ja dames, op die manier leer je natuurlijk nooit iets  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 23, 2006, 06:51:16 PM
Ja dames, op die manier leer je natuurlijk nooit iets  :rollol:
Thee zetten? Het is iets ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Lijkt me een goed plan, Knodje.

Ik schijn vooral een probleem te hebben met be-thee-kent, en ik geloof dat ik nu wel weet dat het met een thee is, in plaats van een D. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je het gebruikt. Zie; de thee heeft zijn werk goed gedaan.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Ik wilde nog even vertellen dat mijn moeder de FAQ's ook gelezen heeft en ze vond ze erg leerzaam, en de site duidelijk. Ze vond wel dat er een paar rare vragen in stonden, maar die hebben wij niet bedacht.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Ereinion op februari 24, 2006, 09:42:05 AM
.

Ik schijn vooral een probleem te hebben met be-thee-kent, en ik geloof dat ik nu wel weet dat het met een thee is, in plaats van een D. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je het gebruikt. Zie; de thee heeft zijn werk goed gedaan.  ;)

:klap: :rollol: