Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatieve site

Gestart door ChibiFirli, oktober 26, 2005, 02:12:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tempesta

Citaat van: Ereinion op februari 24, 2006, 10:24:00 AM
Ik wilde nog even vertellen dat mijn moeder de FAQ's ook gelezen heeft en ze vond ze erg leerzaam, en de site duidelijk. Ze vond wel dat er een paar rare vragen in stonden, maar die hebben wij niet bedacht.
Citeer

Ben het helemaal met haar eens!!

ChibiFirli

Na veel vertraging, toch weer aangepast. Mijn excuses voor al de vertragingen. Het is op zich nooit veel werk (deze keer zoiets van 5 minuten <_<;;), ik verwacht meestal wel meer werk.

Wat me eraan herinnert dat ik echt wel eens werk moet steken in die pamfletten >_>... en mogelijk Ereinion wat lastigvallen met ontwerpvraagjes ;D.

Trouwens, alle kritiek op de site is welkom (ivm layout, inhoud, navigatie), ik zal men best doen een oplossing te vinden ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Citaat van: ChibiFirli op maart 09, 2006, 01:02:45 AM
Wat me eraan herinnert dat ik echt wel eens werk moet steken in die pamfletten >_>... en mogelijk Ereinion wat lastigvallen met ontwerpvraagjes ;D.

Kom maar op!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.