Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Erg!

Gestart door Zonnekind, juni 02, 2006, 01:37:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Gisteren zei een vriendin tegen mij dat ze mij in vertrouwen even wilde spreken. Ok geen probleem, ik ben altijd bereid om te luisteren en soms kan ik zelfs wat raad geven. Wat ze zei deed mij echter wel schrikken. Door haar stage momenteel komt ze alle avonden doodmoe thuis. Omdat ze zo moe is heeft ze ook geen zin in seks. (ze is verder gewoon seskueel) Ze heeft dus nu 3 avonden geen seks gehad met haar vriend. En weet je wat ze mij kwam vertellen? Haar vriend is al 3 avonden aan het zagen, begrijpt haar compleet niet en doet echt lastig... :banghead:
3 avonden geen seks en dan zo'n drama... Wat zouden Viper, Sjef en alle anderen dan moeten doen? Ik vond het ongelooflijk egoïstisch van hem. Hij zou zijn vriendin nu juist enorm moeten steunen doorheen haar laatste week stage die super zwaar is. Ik heb haar dat ook subtiel wel gezegd. Kheb haar gezegd dat ze vooral moet zeggen hoe zij zich voelt en hoe ze zich voelt na zijn rotte opmerkingen.
Hoe bekrompen kunnen mensen zijn? >:(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Citaat van: Zonnekind op juni 02, 2006, 01:37:53 PM
Hoe bekrompen kunnen mensen zijn? >:(

Heeel erg bekrompen dus....triest!  :(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Inderdaad. Als je echt van iemand houd steun je iemand toch als hij of zij het moeilijk heeft en begin je niet meteen egoïstisch over jezelf te zeuren!
Ik hoop dat je vriendin door jouw raad op te volgen weer een normale reactie van haar vriend krijgt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ik snap die houding dus echt niet he.  Seks als fundament van een relatie? Gewoon zielig! vallen die mensen nu alleen op een lichaam?

Het maakt me echt kwaad  :banghead:

Zonnekind

Ja mij ook, daarom dat ik dat hier even kwijt wou! Ik ben blij dat ik er niet alleen zo over denk >:(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Knoddepropje

t is naar mijn  ervaringen een typische mannenkwaal >:(
(even de heren hier nagelaten dus he....)

Stev

Als ik dat soort verhalen hoor, voel ik me min of meer ANTI-seksueel. Ik ben het helemaal met Myra eens.

Zonnekind, weet je vriendin van jouw aseksuele gedachten?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

Citeert is naar mijn  ervaringen een typische mannenkwaal
volgens mij valt dat wel mee hoor knoddepropje, een vriend van mij heeft een relatie en hij is degene die steeds een gesprek aanknoopt, want zij is degene die meer gefocust is op het andere gedeelte :D
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Citaat van: Stev op juni 04, 2006, 05:26:16 PM
Zonnekind, weet je vriendin van jouw aseksuele gedachten?

Ja ze weet van al die problemen. Daarom vond ik het eerst zo vreemd dat ze dat tegen mij zei. Tijdens het gesprek wist ik wel waarom: al wat ze zei, kon ik heel goed begrijpen. Ik begreep heel goed dat ze geen zin had in seks en ik begreep nog meer hoe hard het wel niet moest kwetsen dat haar vriend haar daar zo mee ambeteerde.

Ik heb nu nog eens gevraagd hoe het nu was en ze zei dat ze er al een beetje over had kunnen praten maar dat het nu terug allemaal beter is. De manier waarop dat ze het zei leek mij echter zoiets van: mijn stage is gedaan dus ik heb terug zin in seks dus is het terug in orde... Maar ja, als zij het dan zelf zo wil moet zij het weten natuurlijk.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Inderdaad, als zij er gelukkig mee is zo...
Maar echt een ergerlijke reactie van haar vriend  >:(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Knoddepropje op juni 03, 2006, 06:59:41 PM
t is naar mijn  ervaringen een typische mannenkwaal >:(
(even de heren hier nagelaten dus he....)

Klopt, Knoddepropje.. :-[ Het is een typische mannenkwaal.. mannen zijn vaak bijzonder simpele wezens.. geef ze sex en ze zijn tevreden, en bij ontbreken van sex ( in het echt of puur denkbeeldig, hun vriend/ vriendin is even niet beschikbaar) worden ze direct lastig, boos en ontevreden..de meeste vrouwen gaan daar toch wel wat beter mee om, geloof ik.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Die indruk heb ik ook wel, net als dat het voor vrouwen waarschijnlijk veel makkelijker is om geaccepteerd te worden als asexueel dan dat voor mannen zal zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat gevoel heb ik ook sterk, ja.. dat het voor mannen wel heel raar gevonden wordt wanneer ze asexueel zijn.. :'( en dat je er bij mannen onderling vooral niets over moet zeggen.. dan word je verbaal afgemaakt.. op zijn minst.. zo niet heel erg het mikpunt van pesterijen.. >:(
Bizar.. maar wel typerend voor traditionele beelden en opvattingen over hoe een 'man' behoort te zijn..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Ik ben blij dat er aseksuele mannen bestaan. Tot voor een paar jaar geleden had ik een heel negatief beeld van mannen, alsof alleen seks voor hen belangrijk was. Merken dat niet alle mannen zo zijn was voor mij een enorme opluchting!

een extra  :cake: - ronde voor onze mannen hier! ;D

petra1963

 :D Dank je, Myra,
Taart gaat er bij mij altijd wel in.. svp Mokka.. kan dat ?

Ik kan me wel voorstellen dat je een negatief beeld van mannen had.. meer vrouwen hebben dat.. juist vanwege die sexuele drift en hoe mannen daar mee omgaan.. vaak niet dus, of slecht.. maar dat wordt ze ook vaak niet geleerd..dat ze bij voorbeeld zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen gevoelens en hoe ze daar mee omgaan..Tja.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)